Mgut Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 hva kommer det av at ikke cd-rommen ikke vil starte fra cd når jeg vil innstalere noe??? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Sjekk innstilling for bootrekkefølge i BIOS. CD/DVD må komme før disken. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 har prøvd det, men det funker ikke i det hele tatt, og har i tilegg en 500GB HDD som jeg ikke finner i det hele tatt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Fungerer CD når du er i Windows? Har du sjekket Diskbehandling (se min signatur) for den disken? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 er cden du prøver bruke orginal ? (Spør siden brente cder av og til ikke er det.) Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) vel, har prøvd det på en annen masking å bruke den samme cd-en og den funker heilt fint, men det er den som er i den stasjonære pc-en min som ikke funker, så jeg på bruke den bærbare til å kopiere filene over til mapper, så overføre mappen til den stasjonære før jeg kan bruke dem. Men kan det hende at noen s-ata porter er ødelagt? eg ser at optiske dreven e der, men den vil ikke lese av noen cd-er Endret 12. februar 2011 av Mgut Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ble noe uklart det der. Du sier altså at den CD'en booter OK i en annen PC? Kan du svare ja eller nei på om CD drevet fungerer i Windows? Hvor kommer det med å kopiere mapper inn? Hva er det du forsøker å gjøre? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 har en bærbar og det er den jeg bruker til å spille av cd, men den i den stasjnærte funker ikke å lese av noen cd-er Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvis det ikke funker å lese av CD så kan du vel ikke forvente at den kan boote heller. Da er stasjonen defekt. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 kordan kan eg fikse det, eller må jeg kjøpe ny? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 om cd-rom er defekt, er det lite du kan gjøre, da må du nok kjøpe en ny en ja.. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 ahh dritt, men jaja eg før no løning på mandag og skal bestille da og da får eg den på lørdag, bestille fra komplett da lønning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå