Spartan Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er det flere som har eller skal kjøpe XZ-1 ? Lenke til kommentar
dags Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 I og med at jeg har Olympus E-PL1, blir det nok ikke aktuelt for mitt vedkommende, men om jeg nå var på utkikk etter et kapabelt kompaktkamere tror jeg nok alternativene sto mellom XZ-1, G12/S95 og LX5.... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har lyst og lov, men haue sier vent. Jeg trur prisen kommer til å dale fra 4K til mot 3K iløpet av våren. Jeg klarer meg med LX5 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg vurdere å kjøpe det, siden jeg ikke har et kompaktkamera selv, og synes det hadde vært greit å ha noe i midre størrelse og vekt enn speilrefleksen. Endret 14. februar 2011 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Da har jeg testet mitt. Kameraet hadde problemer med å fokusere på ansikt innendørs i meget godt lys. I tillegg virket det som jpegbildene mangler detaljer og blir litt "smurte". Videoopptak var enda mer håpløs fordi fokusering jaget konstant i brukbart lys. I det hele tatt langt fra testbiler på dpreview. Min XZ-1 blir derfor returnert til butikken på mandag. Edit: Ser ut som flere sliter med sine XZ-1 Endret 21. februar 2011 av Spartan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå