Gå til innhold

PCI-E og PCI-E 2.0

Zondra

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Jeg har funnet ut at min pc har et skjermkort som ikke fungerer lenger.

Strøm-kontakten har brent seg i loddingen.

Jeg vet ikke om det bare er å lodde på ny, eller om det er mer som er ødelagt.

Er det mulig når hovedkortet tar PCI-Express å heller sette inn en PCI-Express 2.0?

Er det samme kontakt?

Er det noe jeg kan gjøre for å bruke et 2.0 kort?

Og hvor finner jeg et PCI-Express kort som er på over 512 MB?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om ene kortet fungerer så fungerer det andre.

Du finner PCI-E kort fra komplett HER. De fleste har over 512MB uten at jeg kan se hvorfor det skulle være et kriterium, de fleste er ute etter hvor mye ytelse de får for kronene eller f.eks støynivå/størrelse til f.eks HTPC bruk.

Husk at du kan reklamere på det kortet du har og få kanskje få et nytt tilsvarende kort, evt reparert det du har, ta kontakt med butikken hvor du kjøpte kortet. Kortet du har valgt er elendig ytelsesmessig og egner seg ikke til f.eks spill.

Lenke til kommentar

Send inn 8800 kortet, reklamer på det.

Er jo Komplett så du får nok noe nytt og bedre tilbake, husk at du har 5 års reklamasjonsrett her til lands og 8800 er kjent for å dø etter ca 2 år avhengig av hvor mye du skrur av datamaskinen.

Det kortet du ser på er bare alt for tregt, kan knapt dra noe i 1280 oppløsning, muligens eldre spill men noe nytt må du se LANGT etter.

Har selv ett 3850 i PC nr 2, og dette begynner allerede å slite med nyere titler, og det er ett raskere kort enn hva du har valgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...