Gå til innhold

Fraps oppgradering

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen ! Jeg har tenkt på å begynne å recorde spill (starcraft 2 og Crysis 2)i High definition. Med alle settings på max helst. Å lurte på hva jeg trenger å oppgradere siden setupen jeg har nå klarer ikke dra det helt glatt.

å se på replays er ikke noe problem fordi om det lagger litt gjør det ikke noe. men jeg skal spille mens jeg tar opp å det klarer ikke hardwaret mitt å gjøre.

Min setup:

CPU: i5 760 2.9 Ghz 8 MG cache

Hovedkort: MSI Gd P 65-55(tror jeg)

Grafikk kort: 2 Zotac GTX 480 SLI. ikke overklokket.

RAM: 8GB kingston 1333 MhZ

Hard drives: 2 corsair 40 GB raid 0(80 tilsammen) 275/280 read write (denne jeg har Windows og spillet på)

1 Raptor 150 GB 10 000 Rpm/spindel hastighet.

1 2 TB hard drive 7200 RMp husker ikke navnet dessverrre.

1200 watt PSU

Skjønner ikke hvorfor dette ikke funker. Tenkte kanskje at det var CPU som var for dårlig. Alt skal være riktig innstilt osv i fraps.

Men uansett skal jeg oppgradere pc'en og har 7000kr til overs så lurte på hva jeg trengte for at alt skulle gå smooth med best settings :) Takk for alle eventuelle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmm, er mulig du har samme problemet som jeg hadde med Mafia, til og med i7 på 4 GHz slet med å ta opp over 10 FPS.

Dette var Mafia 1 og ikke 2'rn bare så det er sagt.

Det er mulig at harddisken er flaskehalsen, har ikke testet med SSD for å se om det gikk noe bedre, FRAPS i og for seg trekker ikke spesielt mye, kun ett problem om du har single core CPU.

Men det får du jo ikke lenger den dag idag, vell i allefall ikke high end CPUer eller vanlige desktop CPUer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...