Gå til innhold

NWN hakker helt sykt!

Anbefalte innlegg

Akkurat installert NWN og Undrentide, og det er nesten um ulig å spille. Alt går Skikkelig tregt og alt henger langt etter. Bruker NoCD, men tviler litt på at det er grunnen. Har brukt Update-funksjonen til å laste ned nyeste patch også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, hvilken pc har du ;) ?

Bra nok til å kjøre spillet på 3x av alt av innstillingene :)

Jeg har testet med å sette alt ned til minimum. FSAA, Grass ON/OFf og alt. Men det hjelper pent lite. Tilogmed menyene i spillet, altså der hvor du velger New eller Load osv hakker!

Lenke til kommentar
Tja, hvilken pc har du ;) ?

Bra nok til å kjøre spillet på 3x av alt av innstillingene :)

Sikker? Neverwinter Nights krever jo en ganske god maskin for å ha alt på max. Nøyaktig hva er spesifikasjonene dine?

1.2Ghz Duron, 9700Pro og 512 Twinmos PC3200. (Jada, skal moneter ny 2500+ omn et par dager :p)

NWN bør vel kjøre perfekt på en 1200Mhz maskin vel? Har aldri engang sett et spill som krever mer enn 450Mhz eller lignende jo!

Lenke til kommentar

Hmmm....ja, NWN burde jo kjøre ganske bra.

Det hakker hos en kamerat av meg, han har en P4 1,7GHz, men der er det grafikkortet som er fucka (GF2 Ultra). Sjekk litt rundt på de offisielle NWN-forumene, der kan de sikkert hjelpe deg bedre enn vi kan :-?

Lenke til kommentar

Det hakker hos en kamerat av meg, han har en P4 1,7GHz, men der er det grafikkortet som er fucka (GF2 Ultra). Sjekk litt rundt på de offisielle NWN-forumene, der kan de sikkert hjelpe deg bedre enn vi kan :-?

Fant problemet. Det var mitt 9700Pro og de flotte driverene fra Ati. Problemet er bare at jeg la akkurat inn Omega sine drivere. De skulle visstnok fikse saken. Men neeeida!, nå er det bluescreen nå!

Lenke til kommentar

Fant problemet. Det var mitt 9700Pro og de flotte driverene fra Ati. Problemet er bare at jeg la akkurat inn Omega sine drivere. De skulle visstnok fikse saken. Men neeeida!, nå er det bluescreen nå!

******, og spillet som er så genialt, føler med deg :-? slett alle driverne og innstaller de på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...