Fire^^ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei, har dratt frem xboxen igjen etter en god pause, har problem me at den maser om at oppdatering er tilgjenglig å jeg får ikke jort noe nesten før den er lastet ned. den har network å internett å når den ser etter live maser den om ein oppdatering. når eg skal laste den ned får jeg beskjed om at updaten er utilgjenglig... hva kan jeg jøre nå? takker for svar! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 http://www.xbox.com/en-US/Support/UpdateSteps Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 den vill ikke instalere noe, dukker ingenting opp. merklig jore slik igår kveld med en annen oppdatering... men har fått koblet opp mot xbox live men må fortsatt ha en oppdatering som an ikke klarer å få lastet ner Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvis du ser på den linken, så ser du at du kan laste ned til pc`n din, og legge inn på usb-penn, så sette usb-penn i xboxen og oppdatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå