Gå til innhold

Ønsket å heve kjøp etter feil tre ganger. Moobi reparerte telefonen og sendte den tilbake.


Anbefalte innlegg

Ser den, men inne på moobi.no er det to faner. En bestill service og en reklamer på service. Og sendte itillegg med serviceraportene, noe man ikke trenger hvis man ikke skal heve kjøpet og skrev at dette var tredje gang feilen inntraff. Synes det da var dårlig å ikke rådføre seg med kunden ihvertfall. Men skal ringe til dem på mandag.

De kan ikke rådføre seg med alle kunder som er litt uklare i hva de ønsker, da de ikke ville hatt tid til annet.

 

Dersom du ønsker å heve et kjøp, må det spesifiseres. At du reklamerer betyr ikke annet enn at du klager på en produksjonsfeil og krever retting, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet. Om du ikke spesifiserer hva du ønsker vil det bli retting eller omlevering. Du har ikke et krav på at selger skal passe på deg og spørre om de kan få lov til å tape fortjenesten på salget.

 

Ut fra tidligere praksis i FTU vil du ikke få medhold i et hevingskrav i ettertid av en reparasjon dersom produktet da fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...