Xxmaniac96xX Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) her kan du skrive hva du er ute etter så kan folk anbefale sko og plasser til å bestille... eks: STR:39/40 UNDERLAG:1 TIL K-GRESS OG 1 TIL VANLIG GRESS PRISKLASSE:IKKE MER ENN 1700, FOR BEGGE JEG ER UTTE ETTER:NETT-BUTTIK Endret 12. februar 2011 av Xxmaniac96xX Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 her kan du skrive hva du er ute etter så kan folk anbefale sko og plasser til å bestille... STR:39/40 UNDERLAG:1 TIL K-GRESS OG 1 TIL VANLIG GRESS PRISKLASSE:IKKE MER ENN 1700, FOR BEGGE JEG ER UTTE ETTER:NETT-BUTTIK Unisport.dk Men det er lurt å prøve Skoa på f.eks Torshov før du bestiller Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Sko er veldig individuelt, ta turen til ein butikk og tre før du kjøper. Størrelse 43 i ein modell kan passe like bra som størrelse 44 i ein anna. Lenke til kommentar
Xxmaniac96xX Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) her kan du skrive hva du er ute etter så kan folk anbefale sko og plasser til å bestille... STR:39/40 UNDERLAG:1 TIL K-GRESS OG 1 TIL VANLIG GRESS PRISKLASSE:IKKE MER ENN 1700, FOR BEGGE JEG ER UTTE ETTER:NETT-BUTTIK Unisport.dk Men det er lurt å prøve Skoa på f.eks Torshov før du bestiller unisport er ikke noe bra valg, tar i overkant av 1 måned i frakt og når du endelig har fått di så har du fått noen hundre ekstra i toll... Endret 12. februar 2011 av Xxmaniac96xX Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 her kan du skrive hva du er ute etter så kan folk anbefale sko og plasser til å bestille... STR:39/40 UNDERLAG:1 TIL K-GRESS OG 1 TIL VANLIG GRESS PRISKLASSE:IKKE MER ENN 1700, FOR BEGGE JEG ER UTTE ETTER:NETT-BUTTIK Unisport.dk Men det er lurt å prøve Skoa på f.eks Torshov før du bestiller unisport er ikke noe bra valg, tar i overkant av 1 måned i frakt og når du endelig har fått di så har du fått noen hundre ekstra i toll... funker fint når jeg kjøper drakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå