abarhaugen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hei! Overfører musikk fra pc til md (Net md mz-n707 type r) når jeg skal spille musikken så skurrer den veldig, dette er ved veldig høye toner. noen som har en ide om hvordan man kan fjerne denne domme lyden? bruker det originale programmet som fulgte med md'n. er det kanskje et annet prog. jeg kan bruke? Andreas Barhaugen. Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Prøv og sku ned lyden i opptaket? Har du prøvd og recorda analogt? En ide kan også være å prøve en ny disk, kjøp deg kvalitetsdisker fra feks. sony. -Twisty Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 ja har skrudd ned lyden, både på pc og md. har kvalitet, sony alle platene jeg har. Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 kan det være noe med kabelen. har du prøvd en annen kabel? Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 det er mulig, jeg har en kabel som passer til digital kameraet. men denne har en omformer koblet til seg, ellers er kablene like, skal jeg prøve denne? Har dere hatt samme problem elleR? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 det er mulig, jeg har en kabel som passer til digital kameraet. men denne har en omformer koblet til seg, ellers er kablene like, skal jeg prøve denne? Har dere hatt samme problem elleR? Hei! Faktisk har dama mi hatt d problemet, hun har en Sony sak og fikk skurring på bass slagene i sanger som hun hadde overført. Dette skjedde på ALT mulig av MP3 er.... Hun snakket med butikken (Spaceworld..) de hadde MEGET lite å fare med, og var avvisende som vanlig! Da jeg fikk kloa i spilleren prøvde jeg å ta opp analogt, lyden ble helt grei, og jeg prøvde å ta opp fra min pc (MP3) lyden ble da oxo bra! har du prøvd å ta opp analogt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå