90uffa Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Hei jeg er ut etter et nytt hjemmekinoanlegg siden jeg har nå Logitech z-5500 å har godt litt lei av en slumret bass som er utydelig å diverse andre ting. Så jeg trenger hjelp til å få taki et godt anlegg. Mitt bruker er PC, film (blu-ray/dvd). Liker små subwoofere som gir syk bra trøkk fra seg! Så trenger jeg litt tips anngående hvilken reciver jeg bør ha til anlegget? Jeg er nybegynner i dette så...Trenger også litt hjelp til å finne riktig diverse kontakter jeg må ha! Håper noen kan hjelpe meg....Takk for meg MvH Morten Ofstad Endret 12. februar 2011 av 90uffa Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 kan være lurt å si litt mer om budsjett og rommet det skal brukes i Lenke til kommentar
90uffa Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 kan være lurt å si litt mer om budsjett og rommet det skal brukes i budsjett: 10 - 15k ish.... bruksområde: kjeller/stue - når den tid kjem når æ flytte ut Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Dette er å anbefale http://www.surround.no/product/571568/Yamaha-RX-V767T-%2B-Dynavoice-M-65-EX-%2B-XTZ-99W12.16.html Suben er nok ikke liten nok. Du kan høre med dem om du kan bytte til 10" i stedet. Men bedre suber får du ikke til prisen. Skal du ha små og gode suber som lyder ok, så må du nok opp i 8-10 tusen alene for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå