BalleKnalle Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei Vurderer å kjøpe litt dempematter til mitt Lian Li PC-A71F kabinett (fulltower). Kom over dette settet til Lian li, PT-SI07 Noen som vet om det er noen norske nettbutikker som har denne? Eller noe tilsvarende? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Her finner du en god del forskjellige Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Har sett på disse, men de er beregnet på midi-tower eller mindre så en må jo ha 3 sett for å dekke et fulltower. Lian Li settet der er spesialtilpasset flere full tower. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Selv har jeg brukt denne: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Lyddemper/Smeltefolie-bitumen-4-stk/ i min htpc. Kan klippes/formes slik du vil,den gråe pappen på toppen er bare beskyttelse som taes vekk. Den er sort under pappen. Er fornøyd med den. Endret 14. februar 2011 av jetzbullet Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Så ikke så dumt ut. Ikke dyrt heller Må sjekke ut disse. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Den veier en del,men gjør en ganske bra jobb. WD Raptor 150GB ble hes..den berømte "knittringen" er nesten helt vekke! Endret 15. februar 2011 av jetzbullet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå