Gå til innhold

PL: 12.02.2011 Arsenal v Wolves, Emirates Stadium

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommentatorne diskuterte offside-situasjonen sammenhengende i 10 minutter. Jeg talte dem. Tror ikke engang Evertons soleklare offside-mål ble diskutert så mye. Men det var kanskje fordi det ikke var så mye å si annet enn at det var en klar offside.

Digg med routine win, og tilsynelatende ingen skader (krysse fingrene). Litt misfornøyd med sjansesløsingen, men satser på at vi sparer på kruttet til Barca. :)

Jack19 var ENORM!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig at det ikke blir 5-6 mål på oss idag, men det får være. Satser på at effektiviteten kommer mot Barca. Blir bare mer og mer positiv fram til den kampen, men jeg blir generelt sett positiv til ting med et par øl i kroppen og RvP gålls. Selv om jeg hater Barca som pesten skal de ha en ting, de er langt ifra noe Wolves. Barca hadde aldri kjørt på med en spillertype som Zubar og Henry fra start. Lite manlig av Zubar idag også, ble slengt et par gloser der når fyren lå nede på baken og filma etter han stempla Robin i leggen.

Kuk, med store bokstaver.

Jeg tar senga nå, god natt. :love:

Lenke til kommentar

Jack Wilshere var god, men aldri at han må spille i en "holdning role" på midtbanen til England, jævlig irriterende kommentatorer.

Zubar sin stempling på Van Persie var ikke så ille, han var jo oppe å gikk noen minutter senere, ikke Wolves sin feil at han er en større kjeks enn Hargreaves.

Lenke til kommentar

Jack Wilshere var god, men aldri at han må spille i en "holdning role" på midtbanen til England, jævlig irriterende kommentatorer.

Zubar sin stempling på Van Persie var ikke så ille, han var jo oppe å gikk noen minutter senere, ikke Wolves sin feil at han er en større kjeks enn Hargreaves.

Ingen er større kjeks enn Hargreaves. Mannen har knapt spilt fotball på 5 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen er større kjeks enn Hargreaves. Mannen har knapt spilt fotball på 5 år.

Er vel kun Ledley King som er en større kjeks enn Hargreaves, men han kan iallfall skylde på kroniske problemer med kneet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...