Latias Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ganske sykt faktisk. Legg til to assists også, 12 målpoeng på sju kamper i 2011. Vilt. 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ganske sykt faktisk. Legg til to assists også, 12 målpoeng på sju kamper i 2011. Vilt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Kommentatorne diskuterte offside-situasjonen sammenhengende i 10 minutter. Jeg talte dem. Tror ikke engang Evertons soleklare offside-mål ble diskutert så mye. Men det var kanskje fordi det ikke var så mye å si annet enn at det var en klar offside. Digg med routine win, og tilsynelatende ingen skader (krysse fingrene). Litt misfornøyd med sjansesløsingen, men satser på at vi sparer på kruttet til Barca. Jack19 var ENORM! 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) God kamp av alle i dag, spesielt Wilshere (sykt god), DJ, Koscielny og RvP. Deilig med en kamp uten nerver. Satser på ketchupeffekt mot Barcelona. Endret 12. februar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Oss mot dere nå, uansett en verdig vinner. En fight jeg ser frem til! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Herlig seier! RvP er helt enorm for tiden. Wilshere var også meget god i dag. Nå skal Barca knuses på Onsdag! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kan noen lage en oversikt over uniteds og arsenals kamper? Hvis ingen gidder kan jeg gjøre det iløpet av morgendagen. Nå skal jeg feire seieren med indisk mat Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Utrolig at det ikke blir 5-6 mål på oss idag, men det får være. Satser på at effektiviteten kommer mot Barca. Blir bare mer og mer positiv fram til den kampen, men jeg blir generelt sett positiv til ting med et par øl i kroppen og RvP gålls. Selv om jeg hater Barca som pesten skal de ha en ting, de er langt ifra noe Wolves. Barca hadde aldri kjørt på med en spillertype som Zubar og Henry fra start. Lite manlig av Zubar idag også, ble slengt et par gloser der når fyren lå nede på baken og filma etter han stempla Robin i leggen. Kuk, med store bokstaver. Jeg tar senga nå, god natt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jack Wilshere var god, men aldri at han må spille i en "holdning role" på midtbanen til England, jævlig irriterende kommentatorer. Zubar sin stempling på Van Persie var ikke så ille, han var jo oppe å gikk noen minutter senere, ikke Wolves sin feil at han er en større kjeks enn Hargreaves. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jack Wilshere var god, men aldri at han må spille i en "holdning role" på midtbanen til England, jævlig irriterende kommentatorer. Zubar sin stempling på Van Persie var ikke så ille, han var jo oppe å gikk noen minutter senere, ikke Wolves sin feil at han er en større kjeks enn Hargreaves. Ingen er større kjeks enn Hargreaves. Mannen har knapt spilt fotball på 5 år. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jack Wilshere var god, men aldri at han må spille i en "holdning role" på midtbanen til England, jævlig irriterende kommentatorer. Zubar sin stempling på Van Persie var ikke så ille, han var jo oppe å gikk noen minutter senere, ikke Wolves sin feil at han er en større kjeks enn Hargreaves. Ingen er større kjeks enn Hargreaves. Mannen har knapt spilt fotball på 5 år. Er vel kun Ledley King som er en større kjeks enn Hargreaves, men han kan iallfall skylde på kroniske problemer med kneet Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Så pga stemplinga ikke førte til skade så er den helt grei? Forøvrig ikke det som var verst, var vel at fyren la seg ned og lekte skadet rett etterpå. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Stemplinga var ikke ille fordi han så vidt var nær Van Persie, derfor blir heller ikke Van Persie skadet.Helt greit frispark, mulig gult for farlig spill, men ingen ting mer. Husker ikke helt at Zubar selv la seg ned, men han skal selvsagt ikke gjøre det. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Zubar hadde gult frå før også, så han skulle vore utvist. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Såvidt nær ja Etter min mening er det ingen tvil om at Van Persie overdriver der. Men vi er vel uenige. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Er vel kun Ledley King som er en større kjeks enn Hargreaves, men han kan iallfall skylde på kroniske problemer med kneet Og det har ikke Hargreaves...? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hargreaves har ikke knær. Han har heller ikke baller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå