Tjohei Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg skal bestille fra mpx, men jeg vet ikke helt hvilken DVD-ROM jeg skal ta med. Det som er viktigs for meg er at den er relativt stillegående; performance kommer i andre rekke... DVD-ROM lista til mpx er her: https://www.mpx.no/asp/produktliste.asp?l=2...75&g1=61&g2=271 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg liker Pioneer sin slot-in. Er greitt å slippe den skuffen. Hvis den bråker så finnes det software som kan begrense hastigheten, tror det gjelder for mange spillere. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Ikke at prisforskjellen er så stor, men hvordan er de "billige" DVD-ROM'ene? Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Lite-On sin DVD-rom er jo temmelig genial da, til en pris som gjør at man bare må Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Lite-On sin DVD-rom er jo temmelig genial da, til en pris som gjør at man bare må Er den bråkete? Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vil ikke si at den er bråkete nei. Men smaken er som baken: alle har en. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg er også godt fornøyd med Pioneer sin slot-in (DVD-106). Lasta ned styreprogram og kan sette hastigheten til performance eller quiet etter behov. På quiet høres den knapt, og det er greit dersom den skal brukes til å f.eks. se på film med. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har hatt en slot in før (cd-rom), og den fikk litt problemer med å lese cd'er etterhvert. Og så var det jo vanskelig å få putta inn en rense-cd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå