Gå til innhold

Asus G53JW Kontra G53SW verdt prisforskjell? (asap)

Sniffarn

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger noe raske svar på Asus G53JW Kontra G53SW

Hva blir bedre med Sandy brigde CPU, og er det verdt prishoppet? Ettersom Komplett.no har nå G53JW på tilbud til 8995,-

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=609971#extra

Hva blir cirka pris på SW modellene?

Ser på forum at folk tipser om å vente, men uten å gi noe gode svar. Fordi jeg har ikke behov for;

blue-ray, har ps3

2 timer mere batteri tid ikke behov, eller blir det enda bedre batteri tid?

Usb 3 ser jeg heller ikke behov har NAS som går på nettverk, selv om sikkert usb 3 er en del raskere enn nettverk?

Spill som kommer eventuelt til å spilt er battlefield og den type spill, behov for quad cpu? (WOW Nei takk!)

Trenger altså svar på hva de store forskjellene jeg vil merke hvis jeg venter på SW Modellen.

Og har noen som vet når ASUS sin SW på lager i Norge?

Håper på svar i løpet av helgen, slik at jeg kan eventuelt benytte med av weekend tilbudet hvis det lønner seg.

mvh

christoffer fagerheim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sandy Bridge laptoper bruker mindre strøm, vil ikke bli så varme, er vel raskere etc.

Tja, det er ikke lett å si når SW modellen kommer da Sandy Bridge chip hadde en feil. Dog har Intel rettet opp feilen, men det tar tid å få sendt ut nye chip til produsentene, så jeg tror ikke du kan forvente G73SW eller G53SW modeller til salgs i Norge før i april/mai eller der omkring etter det jeg har lest på Internett.

Prisene blir vel ikke så forskjellige fra dagen JW modeller vil jeg tro.

Btw, har du det travelt, bør du nok satse på G53JW med mindre du vil vente til april/mai som sagt.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...