akiit Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hei Jeg sitter her å lurer litt på å skaffe meg kabel-tv bredbånd fra canal digital, da jeg idag deler en Telenor løsning med huseier. Noe som ikke fungerer veldig bra for min del da jeg bruker nettet til spilling for det meste og dette da går tregt da flere er på nettet, 1-2k ms. Det jeg da lurer på er om dette bredbåndet er stabilt og fungerer bra til spilling? Hastigheten jeg tenker å evt skaffe er "Maxi - Mbps: 12/2.5" Har også muligheten til å få egen tilgang og da tegne eget abonnment, da enten NextGentel eller Telenor, er dette en bedre løsning? Forslag eller tanker? Lenke til kommentar
leftbrain Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Så lenge TV-kabelen i huset er hel og området der du bor er i god stand, bør det være stabilt, raskt og bra til spill, ja. For meg fungerer bredbånd via kabel-TV finfint, og er det beste alternativet av de jeg p.t. kan velge melllom her jeg bor. Så lenge du slipper unna noen installasjon av noe slag, men kan bruke "gjør-det-selv"-pakke med koakskabel og modem, er det ganske mye enklere å teste Canal Digital og se om det fungerer for deg før du evt. vurderer DSL. Bestiller du på nett har du 14 dagers angrefrist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå