Emancipate Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg ønsker å kjøpe denne: http://cdon.no/film/lady_vengeance-941175 Men på teksting står det kun dansk, finsk, norsk og svensk. Jeg vil ha engelsk tekst. Er det virkelig ikke engelsk teksting på dvden? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jeg kan ikke si noe for den filmen spesifikt, men de aller fleste filmer jeg har, om ikke alle, så står det bare en 2-4 språk som undertekster bak på filmen, mens den i virkeligheten har 13-14 språk når man først kommer til menyen Edit: I hvert fall på filmer kjøpt i norske butikker. Endret 11. februar 2011 av Toppris Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Men mange har bare de nordiske språkene, ikke engelsk. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Absolutt ikke uvanlig. Endel utgivere (bl.a. SF, Svensk Filmindustri) tekster konsekvent kun på nordiske språk, og utelater engelsk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Desverre er ikkje engelsk tekst alltid å finne her i landet. I mange tilfeller er det og kun engelsk for hørselshemma. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Begge de norske/nordiske utgivelsene av Lady Vengeance har dessverre kun nordiskte tekster. Men du kan jo kjøpe UK utgivelsen i stedet, med orig. koreansk DTS 5.1 lydspor og engelske undertekster; Lady Vengeance @ play Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Begge de norske/nordiske utgivelsene av Lady Vengeance har dessverre kun nordiskte tekster. Men du kan jo kjøpe UK utgivelsen i stedet, med orig. koreansk DTS 5.1 lydspor og engelske undertekster; Lady Vengeance @ play Takk, det var jo billigere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå