Gå til innhold

"Ukjent" tegn i iPod-delen på iPhone.

RandiA

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med et "uidentifisert" tegn i iPod delen på iPhone? Jeg har en ganske stor manual for min iPhone, men jeg har lett alle steder der og ikke funnet forklaring. Tror det har betydning for lydbok-lyttingen min. Jeg har brukt lydbøker på iPod og iPhone i mange år, siden jeg kjøpte min første iPod. Og det går greit. Bare det ikke uforvarendes skrur seg på mix. Men det tegnet jeg lurer på er dette: når jeg har en lydbok på, enten den går eller står på pause, står dette tegnet midt under den "tids-linjen" hvor sporet går , det er en pil i en krøll mot venstre og så står det 30 i den. (???). Noen ganger ser det ut til at lydboken har skrudd seg tilbake i tid så jeg får noe om igjen...så jeg lurte på om det kunne være noe i den forbindelse...f.eks. at noe skal repeteres etter 30 minutt (?)...men jeg har ikke merket noe system i dette. Noen som har forklaring på den krøll-pilen med 30?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi, så flott..er det så enkelt ja. Jeg vet at det er slik med mix tegnet til venstre og høyre...når det er blått så er det på, og hvitt ikke på; så den er grei. Rart det ikke stod noe i manualen om den krøll-pilen da. Og er det bare 30 sekund det gjelder så er det ikke mye.Hvis det er 30 minutt, og jeg kanskje hadde kommet borti den, så fikk jeg en god del av boken om igjen, tenkte jeg....takker for rask hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...