Gå til innhold

Bærbart for redigering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Apple er innenfor interessen så vil jeg anbefale MacBook Pro 15" med 2.66Ghz CPU. Jeg har selv en av disse og de er mildt sagt utrolige når det gjelder brukervennlighet og redigering. Bruke før en kraftigere Acer til redigering, men den kan ikke måle seg med MacBook Pro-en.

Prisen ligger på 15" 2,66Ghz ligger på rundt 17500kr, mens 13" 2,66 ligger på rundt 12500 kr. Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt den 13" og koblet den til en stor LCD skjerm. Jeg bruker som regel å redigere på en 37" skjerm. Smak og behag :thumbup:

Lenke til kommentar

Unødvendig å vise til mac når pinnacle ikke støtter mac og slik er det med veldig mange andre programmer også.

Men du sier ingenting om pris, men nevner HD og da regner jeg med at du mener full HD skjerm.

Men komplett har tilbud på denne, fullHD, meget rask prosessor og grafikkort til å rendre bilder og filmer. Eneste "problemet" med denne er at den veier litt. Men om du skal ha den fast på ett skrivebord så anbefaler jeg denne på det sterkeste.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=609971

Lenke til kommentar

Heisann

Takk for gode råd. De er som regel dyre :D

Er det noen gode grunner for at jeg bør vente på Asus G73JW. G53JW har mye, men 17" og Intel Core i7, mer minne og større batterikap. kan kanskje bety noe om tyngde og pris ikke er avgjørende?????

Noen tanker? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...