Gå til innhold

Nøkkler innelåst i bil, hvem kan hjelpe meg?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981723478

I familien har vi Falck medlemskap og vi klarte kunststykket å låse inn nøklene i bilen i Jönköping i Sverige og de kom og ordnet opp i problemet etter kort tid.

Tviler på at politien vil gjøre noe som helst annet enn å foreslå å ringe til Falcken.

Lenke til kommentar

Faktisk! Natta som gikk, så va det noen som hadde knekt av vindusviskerene mine (holderene), så når jeg fant ut at jeg hadde låst inn nøkklene så vuderte jeg STERKT å knuse ruta i raseri. MEN heldigvis så hadde jeg en pose full av øl, så nå sitter jeg med en kompis å drikker meg full istede!

Satser på å ringe snuten imårrå å høre pent. Trooor faktisk at jeg har en gratis "reddning" fra falken pr år.

Lenke til kommentar

Nå har eg NAF medlemskap og da koster det ikke noe, men for noen år tilbake så klarte eg det samme kunststykke som deg, og låste nøkkelen inn i bilen da vi var på besøk hos noen venner. Rådvill var eg og ringte til Politiet(ikke nødnummeret) og pratet litt med de. De kunne hverken garantere at de kunne komme eller kunne hjelpe, men skulle se hva de fikk til. 20 minutt senere kom de og verdens hyggeligste politimann fikk opp døren på ca 10 minutt. Etter hva eg forstod var han ferdig på skiftet sitt og var på vei forbi allikevel. Reddende engel :)

Så det skader ikke å ringe. Har de kapasitet så vil de nok gjøre et forsøk, men på en fredags kveld vil eg tro de prioriterer andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...