Gå til innhold

lagggggg!

Anbefalte innlegg

jeg har nettop kommet hjem fra et lan-party og funnet ut at pc'en min LAGGER SOM ****!(spill) :cry: jeg spiller bare battle field. Det lagger ikke mindre viss jeg spiller på laveste grafikk. Jeg(norton) kan ikke finne noe virus på maskinen. :evil:

Jeg har:

a7v8x

amd xp 2000

512mb pc 2700

gainward geforce 4 ti 4600 golden sample......

wd80gb se

+++

Har jeg for lite ram?

jeg bruker 191mb ram i windows.... :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser godt at du lagger i og med at du har ikke mindre 6 g'er i topic'en :lol:

Men tilbake til spørsmålet, du har nok RAM.

Lagger det i andre spill eller bare i BF1942 ?

Oppdater drivere, sjekk om du har andre programmer i bakgrunnen som stjeler ressurser.

Lenke til kommentar

Jeg vil så absolutt påstå at du har for lite ram... Jeg har testet dette frem og tilbake, med 512 og 1024 og funnet ut at jeg må bruke 1024..

Jeg vet at det nå sitter noen her med 512 mb ram og er fornøyd med det og vil påstå noe annet, men dette er min mening..

Og til den som sa at det lagger pga om du har dc++ oppe, selvsagt gjør det det om du har adsl eller noe slikt, men hos meg merker jeg ikke om dc++ er der om jeg ikke har over 2mb/s i upload... 8)

Lenke til kommentar
Jeg vil så absolutt påstå at du har for lite ram... Jeg har testet dette frem og tilbake, med 512 og 1024 og funnet ut at jeg må bruke 1024..

Jeg vet at det nå sitter noen her med 512 mb ram og er fornøyd med det og vil påstå noe annet, men dette er min mening..

Jeg er en av dem med 512 MB minne. Så lenge du har nok ledig diskplass på partisjonen den swaper til skal det ikke ha noe å si om du har 512 eller 1024 MB minne.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å skru av alle prosesser som kjører men det lagger bare litt mindre... :(

Jeg bruker ca. 525mb ram og 98% cpu når jeg kjører bf1942. Jeg spiller mot boter og ikke over internett.

Jeg har defragmentert c:partisjonen. Det er bare operativsystemet som er instalert der. d: partisjonen som inneholder allt annet har jeg analysert men det står at jeg ikke trenger å defragmentere den. :-?

Hva er swapfilen for noe? :oops:

Jeg har 20 gb ledig på d: og 10gb ledig på c:...... :roll:

Jeg tror problemet er for lite ram... siden det ikke lagger når disken er nesten tom.

Lenke til kommentar

Brukte du internett på lan-partyet? Kanskje du har fått trojanere og/eller spyware. :-?

Hadde problemer med maskina min for et par dager side, da brukte jeg Anti-Trojan 5.5 og Ad-aware 6.0 for å fjerne all dritten og det virka!!!

Lenke til kommentar

Har versjon 4.0 som er den nyeste versjonen.

Bør ikke trojanere bli oppdaget av antivirusprogram?

Har northon antiv. 2003.... :-?

Har instalert nyeste skjermdrivere....

Lagger enda... :(

:evil: !..............OPPGRADERE..............! :evil:

Lenke til kommentar

Umulig at det er maskinvare. På gammel pcen, athlon 1,4 ghz 512 ram og gf 3 ti200, kjørte jeg BF 1942 "nesten" glatt på høyeste innstillingene på oppløsning på 1024x768.

Har du tilgang til internett, prøv å finne ad-aware og anti-trojan 5.5(google). Husk å oppdatere dem! :wink:

Det er mange trojanere som ikke norton finner.

Lenke til kommentar

Du bør ha en del ledig plass på disken, så ta å brenn ut alle DivX'ene og spillene du sikkert har kopiert, kjør en defrag så skal du se det ordner seg :wink: . Hvis ikke innstaller en annen skjermkortdriver hvis du har oppdatert den, og den ikke har blitt skikkelig innstallert hvis du gjorde det på lanet.

Lenke til kommentar

Noen av svcd'ene mine er på 5 gb......

Nå har jeg:

- instalert nyste kjermkort drivere.

- kjørt anti trojan 5.5 og slettet en trojaner.

- sett over disken og funnet ut at jeg har 20gb ledig på partisjonen.

- defragmentert.

- kjørt virus scan.

- testet instillinger på bf.

:roll::cry:

Jeg formaterer! Oppgraderer til xp2500 og kjøper en ram brikke til....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...