CookieY Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hola! idag merket jeg at touchen min ikke alltid fungerte som den skulle , når jeg begynte å skrive en melding så ville ikke touchen fungere , men når jeg skrudde av skjermen også på igjen så fungerte den en stund men så samme problemet... Noen som ide om hva som kan være galt? har resetta hele skjiten men ikke noe nytte... Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hola! idag merket jeg at touchen min ikke alltid fungerte som den skulle , når jeg begynte å skrive en melding så ville ikke touchen fungere , men når jeg skrudde av skjermen også på igjen så fungerte den en stund men så samme problemet... Noen som ide om hva som kan være galt? har resetta hele skjiten men ikke noe nytte... Oppdater via kiels, legg merke til at dette finnes kun til windows! Men de som kan mobil, bruker vell ikke noe sure epler.. Dette kan kanskje også løses ved laggfix, se egen tråd på amobil! Lykke til Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Takker for svar så kjapt skal prøve det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå