Robotmannen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hei! jeg har call of duty 4 og steam. hvorfor vil ikke jeg kunne bruke min steam bruker til å spille spillet? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Fordi spillet du har er en piratversjon? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva med å gi oss litt mer informasjon om problemet? Jeg forstår ikke hva du ikke klarer Hva sier den? Noen feilmedldinger? Hva skjer? Jeg kan liksom ikke bare spå hva problemet ditt er.. Lenke til kommentar
Robotmannen Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 bruker ikke steam for å spille det! greier å spille uten. prøver å installere spillet på steam med de finner ikke cd keyen... Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er fordi Call of duty 4 er ikke en steamworks title. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Man kan jo kjøpe den på Steam Store, da skal vel cd keyen være gjenkjennelig også. Aner ikke jeg, har ikke spillet, men sikkert riktig det pxK sier. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Man kan ikke legge inn cd key for cod4 om man har kjøpt det på andre plasser enn steam. Her er de cod-spilla som kan registreres om man har kjøpt de en annen plass: # Call of Duty: Modern Warfare 2 CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q # Call of Duty: Black Ops CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q # Call of Duty 4: Modern Warfare is not accepted on Steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå