spankytank Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hei! Jeg ønsker å kjøpe meg ny android telefon nå. Jeg vil ha en ganske bra skjerm, og rask prosessor (jeg har sett litt på LG Optimus 2x, men har hørt den har litt problemer med opprativsystemet) Jeg kan betale opp til ca. 4000 kr, så hvilken er best? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jeg vil ha en ganske bra skjerm, og rask prosessor (jeg har sett litt på LG Optimus 2x, men har hørt den har litt problemer med opprativsystemet) Hvor har du hørt det? Bruker jo Android 2.2, evntuelle bugs blir nok fort retta av LG. Ellers er fortsatt Galaxy S og Desire (Vanlig, HD og Z bra), i tillegg kan du titte på noen Win Phone 7 mobiler. Nå er den årlige mobil messa rett rundt hjørnet og 2011 mobilene blir vist frem. Du kan jo også vurdere en PSP mobil om du ikke må ha telefonen, NÅ. Edit: Leif. Endret 11. februar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Kan jo vente på SE Arc når den kommer ut i løpet av et par måneder. Ellers er HTC Desire HD eller Z bra. Vanlig Desire begynner å bli gammel... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg ville ikke gått for Arc etter og ha testet den. Har samme problem som HTC desire har: lite internminne. Ja man kan flytte noen programmer til minnekort, men er du som meg som ikke liker og måtte rydde opp i telefonen for og installere nye nytt bør du styre unna denne. Lenke til kommentar
maisens Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg ville ikke gått for Arc etter og ha testet den. Har samme problem som HTC desire har: lite internminne. Ja man kan flytte noen programmer til minnekort, men er du som meg som ikke liker og måtte rydde opp i telefonen for og installere nye nytt bør du styre unna denne. hvilken telefon burde man gå for hvis man er ute etter bra internminne da?? Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt LG optimus 2x. Skal du kjøpe mobil nå hadde jeg definitivt kjøpt en med 2x kjerneprosessorer. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kjøp PSP mobilen! eller en random mobil med Tegra 2. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 LG x2 er ett godt alternativ ja, selv om det kommer MANGE nye mobiler med 2 kjerners prosessor nå. Sskal u ha i dag er det galaxy s, desire hd eller lg optimus 2x som er alternativene i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå