sffsh Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hei! Har bare et lite spørsmål. Husker for ett par år tilbake, så jeg en film som handlet om et hus (faktisk). Jeg husker ikke hele handlingen, siden det er en stund siden jeg har sett filmen.. Men jeg husker at det var en person som døde på slutten og at han ene i Star Wars var med i den Syns det er en utrolig fin film, men jeg kommer fader ikke på hva den heter! =/ Any ideas? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 imdb.com -> søk på starwars -> finn skuespiller -> leit gjennom listen over filmer Men gir du meg et tips om hvilken star wars-skuespiller det er, kanskje jeg kan finne det for deg? Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 ååh, jeg finner han ikke =/ jeg veit ikke HVA han heter, men husker at han hadde brunt hår, veldig kjekk og ganske ung.. hvis det sier deg noe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hayden Christensen, Anakin Skywalker i Episode II og III Life As A House Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Hayden Christensen, Anakin Skywalker i Episode II og III Life As A House tuuusen takk for at du gadd å finne det ut for meg, herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå