Gå til innhold

Omtale av WarCraft III: The Frozen Throne (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rush er ALDRI eit problem, eg har såpass god bo at eg kan rushe dei aller fleste andre spelerar i senk, men nå har jo NE og ORC fått sånt teit forsvar !"!#"!#"!#!

Ergo rush er et problem? Utrolig hvordan folk kan snakke rundt sitt eget hode på et par linjer. :lol:

Men ærlig talt. Alt er jo mulig nå etter exp. WC3 er jo 10 ganger bedre med mange flere muligheter. En tommel opp i været for blizzard gjengen.

Lenke til kommentar
net det eg meinte er å stå i mot rush er ikkje eit problem, har aldri vore eit problem for NE.

Men du sier likevel at forsvaret er sitat"teit"sitat slutt, hos NE, noe som virker negativt. Hva mener du egentlig?

Du har foresten noen interessange taktikker.

Lenke til kommentar
net det eg meinte er å stå i mot rush er ikkje eit problem, har aldri vore eit problem for NE.

Men du sier likevel at forsvaret er sitat"teit"sitat slutt, hos NE, noe som virker negativt. Hva mener du egentlig?

ja, NE og Orc sitt forsvar idag er teit. Det er overdrevent sterkt. Blir liksom den som angriper først taper.

NoLimit, me kan ta ein duell så skal du få prøve å slå wyv abuse. Det er muleg, men altfor vanskeleg.

Lenke til kommentar

ja, NE og Orc sitt forsvar idag er teit. Det er overdrevent sterkt. Blir liksom den som angriper først taper.

NoLimit, me kan ta ein duell så skal du få prøve å slå wyv abuse. Det er muleg, men altfor vanskeleg.

jeg rushet faktisk en orc her om dagen, med paladin og footmen, burrows gjør ikke mye mot defend, vant også :) hadde faktisk med meg alle wood arbeiderne, mye lettere å surrounde/drepe helten da.

men liker arranged team best.

Lenke til kommentar
OK NoLimit_^, jeg vet ikke hvor mye du kan eller hvor mye du har spilt, men jeg vet at siddis har spilt veldig mye. HVa er battle.net nicket ditt NoLimit_^?

og hva er ditt? unnskyld meg litt her nå, men det virker som om du står og gjemmer deg bak siddis, hvilket ikke faller som annet enn patetisk for meg i denne sammenhengen... hvis siddis er uenig i hva nolimit sier så trur jeg han klarer å ornde opp i det på egen hånd, hvilket han har klart tålig greit til nå... på tide å stå litt på egne bein, gutt...

og nolimit: takk for bra kamper igår...:lol: ser frem til flere (og om mulig litt mer seriøse :p )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

blablabla!!! Spillet er helt sinnsykt bra balansert! Jeg spiller alltid med random fordi jeg vil bli like god i alle raser og hver rase har sin egen lille taktikk! Ingen er spesielt overlegne! Skal være enig i at Orc er sterke, men så koster de jo mere og er mye treger i starten! Elsker Orc sine nye helt, men yndlingsrasen er forstatt NE! :D

Lenke til kommentar

Siddis, gå hit: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...33371&forum=101 :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvorfor får spillet bare 5 i lyd? Hva mer kan dere forvente?

+ god egenkomponert musikk

+ morsome/geniale komentarer

+ ingen som helst lydfeil/scripfeil

kunne iallfall fått 6- :/

Bare fem? Karakteren fem betyr "svært bra". Den ligger rett før den perfekte karakteren. For at et spill skal ha perfekt lydkarakter, må det mer til enn morsomme kommentarer og "god" musikk. Jeg sier ikke at The Frozen Throne ikke gjør en god jobb med lyden, men du må forstå at fem er en toppkarakter.

Lenke til kommentar

Hva mener DU må til får å få en god lydkarakter da? Jeg kan ikke forstå hva som skulle være annerledes med lyden.

Når europas største spilleblad gir det full uttelling på lyden, selv om de bare har 5 hakk, og de tester nok en del flere spill en dere og har nok bedre erfaring da de er så heldige og får betalt for og teste spill :)

Lenke til kommentar
Hva mener DU må til får å få en god lydkarakter da? Jeg kan ikke forstå hva som skulle være annerledes med lyden.

Når europas største spilleblad gir det full uttelling på lyden, selv om de bare har 5 hakk, og de tester nok en del flere spill en dere og har nok bedre erfaring da de er så heldige og får betalt for og teste spill :)

Jeg har ikke spilt The Frozen Throne, så jeg kan ikke uttale meg om hva anmelderen synes manglet. Hva som kvalifiserer til en perfekt lydkarakter? Musikk som gir deg gåsehud, som det finnes mye av, og som du vil huske til du dør. Lyd som får deg til å tenke "dette er den mest perfekte lydopplevelsen jeg noen sinne har hatt". Og så videre, og så videre. Det må bare vært sensasjonelt bra for at det skal være perfekt.

Hvis ikke du skjønner at fem er en strålende karakter, er det virkelig på tide at du gjør det. Fem er og blir den nest beste karakteren (bortsett fra 5-5, naturligvis).

Og hva "europas største spillblad" mener er fullstendig irrelevant. For det første var det ikke "europas største spillblad" som ga karakteren fem. Det var anmelderen. En annen i samme blad ville kanskje gitt en helt annen karakter. En omtale reflekterer anmelderens synspunkter. Anmelderen som skrev denne omtalen, har for øvrig svært god erfaring med å teste spill.

Og det faktum at vi ikke får betalt for å omtale spillene gjør oss bare mer troverdige.

Lenke til kommentar

Jeg føler heller ikke denne argumentasjonen holder vann i det hele tatt. De fleste her i Gamer.no har en lang historie bak seg innen spillverdenen, deriblant artikkelforfatteren. Har du lest omtalen, igrunn? Virker det ikke som han sitter inne med mer enn nok kompetanse til å omtale dette spillet?

Og, hva "europas største spillblad" måtte finne på å skrive, er for det første irrelevant for vår vurdering av spillet, og for det andre er det knekkende likegyldig hvor stort bladet er, det de skriver behøver ikke bli mer sant av den grunn. ;)

Beklager at jeg blir (mer enn) en smule provosert, men du utviser en ignoranse jeg ikke kan tåle.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...