martimul Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 heyhey, skal snart gå til innkjøp av noen nye pc deler, og lurte litt på om jeg skulle kjøpe med et vannkjølingssett da. Er det noen som har noen forslag eller lister med deler og slikt jeg trenger. Har sett litt rundt, har funnet dette Vannkjølingssystem ... er det noe? Har tenkt å bruke 1000-2000 kr på dette, og det skal være inni et Corsair 800D kabinnet... Tips? tar imot allt Lenke til kommentar
randknu Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Synes det virker som et kjipt vannkjølingssett, men for all del har ikke prøvd det selv. Av alle de delene er det kun radiatoren jeg har prøvd, den har jeg i gamingriggen min nå og den fungerer forsåvidt helt greit den. Jeg vil også anbefale å se på Techbay og se hva de har. De har noen sett som er ganske like og noen med litt dyrere komponenter. Jeg har nettopp kjøpt fra dem for første gang og da ringte de meg i går morges og sa at en av delene hadde de bare en av når jeg hadde bestilt to, og de lurte på om de skulle sende det de hadde og sende den andre når de fikk den. Techbay har bra kundeservice sies det og sålangt må jeg si jeg er imponert. Lenke til kommentar
martimul Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Synes det virker som et kjipt vannkjølingssett, men for all del har ikke prøvd det selv. Av alle de delene er det kun radiatoren jeg har prøvd, den har jeg i gamingriggen min nå og den fungerer forsåvidt helt greit den. Jeg vil også anbefale å se på Techbay og se hva de har. De har noen sett som er ganske like og noen med litt dyrere komponenter. Jeg har nettopp kjøpt fra dem for første gang og da ringte de meg i går morges og sa at en av delene hadde de bare en av når jeg hadde bestilt to, og de lurte på om de skulle sende det de hadde og sende den andre når de fikk den. Techbay har bra kundeservice sies det og sålangt må jeg si jeg er imponert. ok, men nå står valget mellom Corsair 800D og H70 eller HAF X og dette settet Hva er best!! ??? Lenke til kommentar
Larsynoob Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 ok, men nå står valget mellom Corsair 800D og H70 eller HAF X og dette settet Hva er best!! ??? Vil ikke anbefale hafX til vannkjøling. Jeg kjøpte det selv, og med den nye vannkjølingen min installert i toppen så må topp-dekelset ligge løst pga dårlig plass.. Lenke til kommentar
martimul Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 ok, men nå står valget mellom Corsair 800D og H70 eller HAF X og dette settet Hva er best!! ??? Vil ikke anbefale hafX til vannkjøling. Jeg kjøpte det selv, og med den nye vannkjølingen min installert i toppen så må topp-dekelset ligge løst pga dårlig plass.. Så HAF X er ikke noe bra til vannkjøling.. ?? Lenke til kommentar
Larsynoob Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Så HAF X er ikke noe bra til vannkjøling.. ?? Ikke om du har tenkt å sette en 240 eller 360 radiator i toppen, siden det ikke er plass uten å ha toppdeksel liggende løst. Kan ikke si noe om H50/70 i HafX Lenke til kommentar
martimul Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Så HAF X er ikke noe bra til vannkjøling.. ?? Ikke om du har tenkt å sette en 240 eller 360 radiator i toppen, siden det ikke er plass uten å ha toppdeksel liggende løst. Kan ikke si noe om H50/70 i HafX Har akkurat montert den tripple radiatoren min i toppen av HAF X, det funker fett ( for meg ) Og skjønner ikke hva du babler om ,,,....,,,, ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Vel, husk at det er forskjell på radiatorstørrelser, og det som passer hos den ene ikke nødvendigvis passer for den andre. Det er ikke slik at det ene automatisk er 'bedre' enn det andre. Det handler alltid om behov, og det høres ut som at Haf X var spot on for deg martimul. Ingenting er bedre Husk forøvrig at man ikke trenger å sitere et innlegg som ligger rett over ditt eget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå