amund91 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nja, definer varm. Jeg har kommet opp i 75 med min pc på 100% prosessorbruk og 7.6GB ram i 5min. 5820 er jo større fysisk sett så logisk for meg er bedre luftflyt, men om man tar i7 versonen så ser jeg at den kan bli litt varm. Men man sitter vel ikke med den bærbare i fanget når man hardkjører pcen Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jeg ser også i prisguiden at produktet har gått ut av produksjon. Betyr det at det kommer en nye og forbedret utgave om ikke lenge? Edit: Acer'n altså Endret 15. februar 2011 av VistaX Lenke til kommentar
amund91 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jasså, kanskje derfor de har vært mange av de på tilbud i det siste. Den som er ute nå er modell nr 2 i "timeline" serien til Acer. Den første hadde vel lansering sommeren 2009, og da den som er ute nå kom vel ut i sommerferien i fjor. Hadde vel egentlig regna med at det ikke skulle komme ny før til sommeren igjen, men hvem vet. Håper litt på at de kommer med noe bygget på sandy bridge, men ettersom det har blitt utsatt så kan jeg ikke se for meg at det kommer noen ny modell før i Mai tidligst. Men hvem vet? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Nei, hvem vet. Men er uansett kjedelig om jeg kjøper denne nå også går prisen ned og det kommer en ny versjon med forbedringer til bare litt høyere pris. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Jeg virker nok veldig ubesluttsom, men er denne Samsungen verdt 1800 kroner mer enn denne Acer'n? Tenker da på kvaliteten på selve pc'n. De har samme prosessor, like mye ram (begge kan oppgraderes til 8GB), samme batteri og omtrent samme mål og vekt. Ser for meg at tastaturet, skjermen og kvaliteten på selve maskinen er verdt litt ekstra. Noen som har erfaringer med Multicom? Er det verdt 700 kr ekstra å kjøpe fra mpx.no i forhold til service osv? Edit: Da ender jeg nok opp med Samsung QX510. Noen som har erfaringer med Multicom? I og med at den koster 700kr mindre der. Endret 16. februar 2011 av VistaX Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Da ble det altså Samsung QX510 pluss 2*4GB RAM på meg. Venter nok at jeg kan plukke den opp på Vinderen i morgen ettermiddag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå