lusco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 hei! har nettop skiftet fra telenor til chess men når jeg byttet simkort så ville det nye fra chess ikke fungere på itunes får jeg også en feilmelding som sier at dette ikke er det rette kortet. men det fungerer i andre telefoner. jeg har lest litt på nett å noen sier at jeg må gjennopprette iphonen via itunes noe som jeg har gjort flere ganger uten at det funker, noen som har forslag til va jeg kan gjøre for å få fikset dette? Lenke til kommentar
StucKept Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 hei! har nettop skiftet fra telenor til chess men når jeg byttet simkort så ville det nye fra chess ikke fungere på itunes får jeg også en feilmelding som sier at dette ikke er det rette kortet. men det fungerer i andre telefoner. jeg har lest litt på nett å noen sier at jeg må gjennopprette iphonen via itunes noe som jeg har gjort flere ganger uten at det funker, noen som har forslag til va jeg kan gjøre for å få fikset dette? Hvilken iphone har du? hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå