Howard Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Men vi vil gjerne få vite hva det var som blei sendt =) Det blir et bilde av ymse medarbeidere ved HW.no, forstørret til 1 x 2 meter. Perfekt for stueveggen! Ikke 100% avgjort enda, men vi sender trolig en T-skjorte, musmatte og et skjermkort. Og, hvor er så denne posten? Det er 'Arctic' sin post av 07 Jul 2003 04:57 i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=129174. Mulig noen av teknikerne våre ønsker å legge til mer info om hvordan vi fant tråden, men det dreier seg om en SQL-spørring. Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Men vi vil gjerne få vite hva det var som blei sendt =) Det blir et bilde av ymse medarbeidere ved HW.no, forstørret til 1 x 2 meter. Perfekt for stueveggen! Ikke 100% avgjort enda, men vi sender trolig en T-skjorte, musmatte og et skjermkort. Og, hvor er så denne posten? Det er 'Arctic' sin post av 07 Jul 2003 04:57 i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=129174. Mulig noen av teknikerne våre ønsker å legge til mer info om hvordan vi fant tråden, men det dreier seg om en SQL-spørring. Oi så vanskelig! SELECT * from forum WHERE post_ID = '1000000'; Lurer forresten på hvor mange av postene som er søppel, poster som kun innehold et smil o. l. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Takker så mye for gratulasjonene Dette var jo en skikkelig hyggelig overraskelse og få når man logget på i dag! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Lurer forresten på hvor mange av postene som er søppel, poster som kun innehold et smil o. l. Sikkert ingen - og jeg står ikke for noen av dem. Gratiss til Arctic, men du får da ****** meg takke oss også, for at vi posta alle de ca 997320 andre postene. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Oh man, håper det var den siste posten til arctic i den tråden og ikke den første..! tenk å poste nr 999 999 Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Oh man, håper det var den siste posten til arctic i den tråden og ikke den første..! Det var den siste ja...! Gratis da Artic Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Gratiss til Arctic, men du får da kjøss meg takke oss også, for at vi posta alle de ca 99320 andre postene. :oops: Selvfølgelig, takk til HW forumet! - og alle mine små hjelpere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 :oops: Selvfølgelig, takk til HW forumet! - og alle mine små hjelpere Fint at vi ikke er glemt Lenke til kommentar
Fry Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Gratulerer, da får vi alle komme oss til 2 millioner Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Men vi vil gjerne få vite hva det var som blei sendt =) Det blir et bilde av ymse medarbeidere ved HW.no, forstørret til 1 x 2 meter. Perfekt for stueveggen! Ikke 100% avgjort enda, men vi sender trolig en T-skjorte, musmatte og et skjermkort. Og, hvor er så denne posten? Det er 'Arctic' sin post av 07 Jul 2003 04:57 i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=129174. Mulig noen av teknikerne våre ønsker å legge til mer info om hvordan vi fant tråden, men det dreier seg om en SQL-spørring. Oi så vanskelig! SELECT * from forum WHERE post_ID = '1000000'; Lurer forresten på hvor mange av postene som er søppel, poster som kun innehold et smil o. l. Denne metoden gir nok feil resultat Her tar man ikke høyde for poster som er slettet, og poenget var at det var 1 mill poster i databasen. Post_ID sier ingenting om antall poster i databasen. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 SELECT p.topic_id, p.poster_id FROM phpbb_posts p ORDER BY post_time LIMIT 1000000, 1; Det var denne som gav oss det korrekte resultatet. Det var Amund som la den fram. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Og, hvor er så denne posten? Det er 'Arctic' sin post av 07 Jul 2003 04:57 i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=129174. Litt småflaut at begivenheten fant sted i offtopic...? :wink: Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Oh man, håper det var den siste posten til arctic i den tråden og ikke den første..! tenk å poste nr 999 999 Hehe. Nå var det 21 minutter mellom din post og Arctics første i den tråden da, så det var nok en del som postet innimellom der. E Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Grattis arctic! 1 mill poster er en del det....kanke huske å ha sett noen forum med større postantall. Synes hw.no burde lage bok av de første 1 mill postene Hvis hver post tar 1/4 av en side,blir det "bare" 250 000 sider. Hadde danket ut telefonkatalogen som tykkeste bok i huset med glans Eller hvis noen her har stooort hus og masse penger på bok,hva med å bruke de første 1 mill postene som "tapet".Hadde sett litt tøft ut med forum poster på vegger og tak i hele huset. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Gratulerer frem for alt hw.no forumet med den første millen. Kjempeforum, bra oppetid, oversiktlig, rask og fin oppgradering og det aller viktigste: mye bra folk. Lykke til med de neste 1.000.000! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Grattiz Arctic men var det egentlig en bombe at inlegg nr. 1 000 000 kom i off topic seksjonen??? Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 haha! Tenk og poste inlegg 999.999 :lol: 8) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Surt at jeg var på ferie nå nettopp. Jeg får passe på å være godt forberedt før 2 mill. grensen kommer. Så kan jeg spamme meg i mål . Synes du bør sende musematta og t-skjorten til meg Arctic. Hadde det ikke vært for meg ville den posten bare blitt nr. 999600 elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå