Gå til innhold

1 000 000 innlegg i forumet


Anbefalte innlegg

Men vi vil gjerne få vite hva det var som blei sendt =)

Det blir et bilde av ymse medarbeidere ved HW.no, forstørret til 1 x 2 meter. Perfekt for stueveggen! :)

 

Ikke 100% avgjort enda, men vi sender trolig en T-skjorte, musmatte og et skjermkort.

 

Og, hvor er så denne posten?

Det er 'Arctic' sin post av 07 Jul 2003 04:57 i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=129174.

 

Mulig noen av teknikerne våre ønsker å legge til mer info om hvordan vi fant tråden, men det dreier seg om en SQL-spørring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men vi vil gjerne få vite hva det var som blei sendt =)

Det blir et bilde av ymse medarbeidere ved HW.no, forstørret til 1 x 2 meter. Perfekt for stueveggen! :)

 

Ikke 100% avgjort enda, men vi sender trolig en T-skjorte, musmatte og et skjermkort.

 

Og, hvor er så denne posten?

Det er 'Arctic' sin post av 07 Jul 2003 04:57 i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=129174.

 

Mulig noen av teknikerne våre ønsker å legge til mer info om hvordan vi fant tråden, men det dreier seg om en SQL-spørring.

 

Oi så vanskelig! SELECT * from forum WHERE post_ID = '1000000';

 

Lurer forresten på hvor mange av postene som er søppel, poster som kun innehold et smil o. l.

Lenke til kommentar
Men vi vil gjerne få vite hva det var som blei sendt =)

Det blir et bilde av ymse medarbeidere ved HW.no, forstørret til 1 x 2 meter. Perfekt for stueveggen! :)

 

Ikke 100% avgjort enda, men vi sender trolig en T-skjorte, musmatte og et skjermkort.

 

Og, hvor er så denne posten?

Det er 'Arctic' sin post av 07 Jul 2003 04:57 i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=129174.

 

Mulig noen av teknikerne våre ønsker å legge til mer info om hvordan vi fant tråden, men det dreier seg om en SQL-spørring.

 

Oi så vanskelig! SELECT * from forum WHERE post_ID = '1000000';

 

Lurer forresten på hvor mange av postene som er søppel, poster som kun innehold et smil o. l.

 

Denne metoden gir nok feil resultat ;)

 

Her tar man ikke høyde for poster som er slettet, og poenget var at det var 1 mill poster i databasen. Post_ID sier ingenting om antall poster i databasen.

Lenke til kommentar

Grattis arctic!

1 mill poster er en del det....kanke huske å ha sett noen forum med større postantall.

Synes hw.no burde lage bok av de første 1 mill postene :lol:

Hvis hver post tar 1/4 av en side,blir det "bare" 250 000 sider.

Hadde danket ut telefonkatalogen som tykkeste bok i huset med glans :woot:

Eller hvis noen her har stooort hus og masse penger på bok,hva med å bruke de første 1 mill postene som "tapet".Hadde sett litt tøft ut med forum poster på vegger og tak i hele huset. :lol:

Lenke til kommentar

Surt at jeg var på ferie nå nettopp. Jeg får passe på å være godt forberedt før 2 mill. grensen kommer. Så kan jeg spamme meg i mål :p . Synes du bør sende musematta og t-skjorten til meg Arctic. Hadde det ikke vært for meg ville den posten bare blitt nr. 999600 elns. :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...