Gå til innhold

1 000 000 innlegg i forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult det, men jeg la merke til en liten detalj... Det har vært en del diskusjon rundt postcounteren og unødvendige poster.

Hvem poster innlegg nr 2 000 000? :)

Dette hjelper ikke akkurat saken :roll:

Ellers vil jeg takke hw.no for et glimrende forum som har hjulpet meg utallige ganger, enten når jeg har spurt om det eller når jeg har gjort egne søk. Forumet i sin helhet har en saklig og seriøs tone med humoristiske toner og har en stab som gjør en utmerket jobb. Det er ingenting å utsette på moderatorene.

Og forresten, gratulerer Arctic :smile:

Edit: Rettet opp mitt livs største feil (Artic, Arctic, AntArtic who cares...?)

Lenke til kommentar

Ja, jeg vil også takke dere alle som står bak for et strålende forum, som har hjelp meg gjennom mange vanskelige dager. Det er ikke bare det å poste sine egne problemer, det er ikke bare da du er der, men du er der hele tiden for å se om du kan hjelpe folk smed sine problemer. Dette funker fullt ut. Forumet har også som sagt tidligere en fin og humoristisk tone, og de fleste trives her inne. Det gjør i vert fall jeg.

ps. grattis arctic

Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Jupp, du finner nok ikke ett så "aktivt" forum andre steder i Norge om temaene som blir tatt opp her... Er egentlig ganske fornøyd med både moderatorer, oppsett av selve siden, forum... Må gi webdesigneren av hw.no litt av æren for at jeg er her... En av de mest behagelige sidene å klikke seg igjennom.. 8)

Jeg vil også vite hva Arctic får i posten.... jeg vil , jeg vil... :wink:

Lenke til kommentar

Fint at dere markerer severdigheten med 1 million inlegg.

Og vil gratullere Arctic med presangen som han har fått.

Men vi vil gjerne få vite hva det var som blei sendt =)

Og, hvor er så denne posten?

Ser det er flere som lurer på akkurat dette, så om vi kunne få noe svar så hadde det vert kjekt =)

Edit:

Og ja, det er vel ikke så veldig positivt med all den fokuseringen på spamming som har vært den siste tiden, der man prøver å øke serriøsiteten på forumet, at man da sier noe som "hvem får post nr 2 000 000".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...