Archeron Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg har et lite problem med mitt Nikon D7000. Jeg får fokusert og alt virker bra, men når jeg trykker på knappen for å knipse skjer det ingenting. Jeg har prøvd å resette alle innstillinger, har fullt ladet batteri og minnekort og skjønner i grunnen lite. Er det noen innstillinger jeg kan ha knotet med som gjør noe jeg ikke skjønner (jeg har jo ikke kontroll på halvparten av funksjonene enda), eller høres det rett og slett ut som en feil? Kameraet er halvannen måned gammelt og lite brukt. Har ikke rukket å stikke innom Foto/Video enda gr jobb, så jeg tenkte å spørre her først... Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har du sjekket hvilken at det ikke er stilt inn på fjernutløser? I så fall får du ikke tatt bilde med utløserknappen. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 faen så tjukk man kan være i skallen av og til. takk! etter en natt med dråpe-fotografi stod kameraet såklart på remote. vel, da fikk jeg slappe av i forrige helgs kompisbryllup og slapp å knipse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå