Zemeckis Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Last ned alt du orker Ett nytt norsk lovverk skal gjøre det forbudt å laste ned musikk, bilder og film på Kazaa. http://www.adressa.no/teknologi/article.jh...rticleID=431856 Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 off... hvorfor gidde de?! det blir aldri slutt på deling av filer over internett uansett hvor mye de prøver! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 jeg skriver bokmål .. så da har ikke det noe med meg å gjøre! (ja den var dårlig .. jeg vet) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 de får det ikke til å funke uansett Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 De kan jo bare prøve, fordi etter en stund kommer alle til å gå over til et annet program... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 DC og Shareaza og de utallige p2p programmene blir aldri vekk. Det er ingen vits i å gjøre det. Og når folk kjøper spill og musikk, så kopierer de det opp på PCen og så deler de det i det programmet som blir brukt da. Downloading blir aldri helt dø! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 de kanke stanse oss... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 de kanke stanse oss... ohhhh så tøff du er ... de kanke stoppe oss azzz .. ****** azzz.. vi er ustoppelig azzz .. bøyer meg i støvet for din tøffhet! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 vell... hvis loven virkelig blir insatt, så blir det mange nordmenn i fengsel... Jeg trodde egentlig P2p var ulovlig jeg... livet mitt forsetter på samma måte... Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 hvorfor bilder? lurer jeg òg på.. det er jo total idiotisk... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Ok, får gå til www.free6.com og finne bilder og henge på veggen heretter! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 de kanke stanse oss... ohhhh så tøff du er ... de kanke stoppe oss azzz .. kjøss azzz.. vi er ustoppelig azzz .. bøyer meg i støvet for din tøffhet! å nei! ikke gjør det a.. det er jo du som er kongen av tøff-land, med det heftige nicket å greier.. fred ut, fetter.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 DC og Shareaza og de utallige p2p programmene blir aldri vekk. Det er ingen vits i å gjøre det. Og når folk kjøper spill og musikk, så kopierer de det opp på PCen og så deler de det i det programmet som blir brukt da. Downloading blir aldri helt dø! yey en som bruker shareaza. Føler at det er relativt få av oss. Håper at det blir mer av oss får shareaza er konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå