Robotmannen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 hei! jeg har laget en blogg der hvor jeg har spillandmeldelser. alt er testet på ps3 (så langt). vil gjerne ha noen tilbakemeldinger om hva dere syntes! her er den Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 hei! jeg har laget en blogg der hvor jeg har spillandmeldelser. alt er testet på ps3 (så langt). vil gjerne ha noen tilbakemeldinger om hva dere syntes! her er den digger beskrivelsene. "Det er en populer ting å gjøre i flerspillerdelen som heter å "Quickscope" der hvor du sikter fort inn, skyter og sikter ut igjen. Dette er en quickscope:" Jobb litt med formingen av språket, rettskriving og så videre - så har du egentlig veldig fin flyt og fokus. Du har veldig riktig størrelse på bitene - det er mange som aldri klarer å få til det der. En annen ting. Når du skriver må du alltid ha denne holdningen: (Boa Hancock's "ekstremt nedlatende posering"). Veldig viktig hvis du noen gang skal bli like stor som 1up eller The Escapist. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Enig med han over, fiks vertfall opp i skriveleifene for de trekker helhetsinntrykket veldig mye ned. Når du leser feil i nesten hver setning så blir følelsen av amatørjobb veldig stor. Endret 12. februar 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 og hva er vitsen med å si det er en mw3 trailer når det bare er en tullevideo? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 og hva er vitsen med å si det er en mw3 trailer når det bare er en tullevideo? Hahha, "Onion news" Var ikke veldig vanskelig å fatte at den "traileren" bare er kødd. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 viste det med en gang men lego viste det ikke. vet godt hva de er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå