IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen som har fått til å gjøre dette? Jeg trenger to koder men samme hva jeg gjør blir den første koden kun godkjent dersom jeg ikke taster inn kode nummer 2. Altså at det å taste inn kode nummer 2 gjør kode 1 ugyldig. Har prøvd det meste og byttet om rekkefølgen men forstår likevel ikke sammenhengen av problemet. Siden kode 2 blir godkjent gir det ingen mening at koden som ble generert rett før ikke skal bli godkjent også.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg skjønte helt ærlig ikke problemet. 1. Battle.net 2. Authenticator Page 3. Fyll inn 2 authenticator koder på rad. Dette krever ca 30 sekunders venting.. 4. Accept. 5. Ferdig. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Det er det som ikke virker, den første koden blir ikke godkjent hvis jeg også taster inn den andre koden. Problem med nettsiden? Skal prøve med flere browsere i tilfelle det er problemet. Endret 11. februar 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Får du en konkret tilbakemelding om at den første koden er feil? Har du mobile authenticator? Hvis ja; husk å sync den. Har du ikke brukt den på lenge, kan den være out of sync. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Får du en konkret tilbakemelding om at den første koden er feil? Har du mobile authenticator? Hvis ja; husk å sync den. Har du ikke brukt den på lenge, kan den være out of sync. Det er ikke mobile men den nøkkelring-dingsen, og den fungerer til å logge inn med. Dersom jeg kun taster inn den første koden vil det stå "invalid code" kun i det andre feltet men ikke i det første feltet. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Rart... om du ringer blizzard fjerner de den for deg. Jeg hadde mobile auth, så mistet jeg tlf. Tok 2 minutter når jeg ført kom gjennom. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Tar evigheter å komme gjennom, finner jeg heller et annet spill. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tar evigheter å komme gjennom, finner jeg heller et annet spill. Bra, wow er for lowlifers. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg mente et annet spill enn Starcraft. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Starcraft er jo awesome. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Ja men authenticator er slitsomt.. Når jeg spilte WoW måtte jeg bruke ca 1+30(x-1) sekunder på å logge inn, hvor x er antall kontoer. I mitt tilfelle var det 5 og det gikk da med minimum ~2 minutter på å logge inn.. Så kan du legge til dårlig bredbånd langt fra byen som disconnecter i tide og utide og hele prosessen må gjentas bare for å logge inn til 5x corpses eller 5x deserter debuffs. Før de nerfet authenticator tok det akkurat like lang tid å logge inn på 1 konto som med 10 stykker siden du bare trengte 1 kode men nå så er det bare slitsomt å spille. Og det tror jeg er grunnen til at jeg ikke orker authenticatoren selv i Starcraft. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Det funket ikke med Chrome eller Firefox, men merkelig nok virket det med en gang med Internet Explorer.. Så hvis noen andre ikke klarer å deaktivere authenticatoren sin vil jeg anbefale å prøve med IE. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Eneste gangene jeg har hata authenticatoren min er de gangene battle.net har crashet, og jeg prøver å logge inn. Igjen og igjen. Samtidig som nettsidene er nede, og jeg ikke får fjerna authenticatoren. Død over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå