Gå til innhold

One piece volume ny rekord selger 2 mil etter 3 dager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sååååå overraskende. One Piece har stort sett overtatt sin egen rekord for hver bok i det siste, så dette er en fortsettelse av en allerede godt etablert trend. Resultatet mtp dominansen er heller ikke så altfor rar, når OP er den eneste av de fire store shounen som leverer god kvalitet for tiden. At den ligger på topp betyr som i musikkbransjen på ingen måte at det er verdens beste serie, selv om jeg personlig har stor glede av å lese den. :)

Lenke til kommentar

Tja, det kan være det. Som oftest er det likevel fordi man ikke har lest nok. Etter å ha fullført serier som Monster, Berserk og Great Teacher Onizuka, er det de færreste som klarer å beholde favorittstemplet på One Piece. Jeg personlig vil også hevde at NANA, Historie, 20th Century Boys, Vinland Saga blant andre også er plassert høyere hva kvalitet angår. Air Gear er dens primære konkurrent innenfor shounen sjangeren (populær / action manga for mannlig ungdom), men kvaliteten vandrer litt fram og tilbake dessverre. :)

Lenke til kommentar

Tja, det kan være det. Som oftest er det likevel fordi man ikke har lest nok. Etter å ha fullført serier som Monster, Berserk og Great Teacher Onizuka, er det de færreste som klarer å beholde favorittstemplet på One Piece. Jeg personlig vil også hevde at NANA, Historie, 20th Century Boys, Vinland Saga blant andre også er plassert høyere hva kvalitet angår. Air Gear er dens primære konkurrent innenfor shounen sjangeren (populær / action manga for mannlig ungdom), men kvaliteten vandrer litt fram og tilbake dessverre. :)

MEh, nana er shoujo og jeg hater shoujo mangaer. Jeg foretrekker Shounen og seinen mangaer.

Men det fins jo mangaer som bezelbub og defense devil som har bra kvalitet da.

Jeg har lest mange mangaer jeg tror jeg har lest over 80, og one piece er fortsatt min favoritt så :p

Lenke til kommentar

Jeg trekker fram 6 seinen og 1 shounen, og du klarer å trekke ut den ene shoujo mangaen? Herregud. harhar.gif

Jeg leser ikke så forferdelig mye manga i forhold til anime. Til gjengjeld velger jeg som oftest ut de seriene som folk har rangert høyest (litt av en tillitserklæring, eller hva?), og vegrer meg lite fra de lengre seriene. Har i alt lest nærmere 4000 kapitler i følge MAL. Mistenker at den kalkulatoren deres er litt på jorde, men har sikkert lest Dragonball-serien et par ganger for mange i løpet av min barndom, og den veier jo 500 kapitler i seg selv, hehe. Så det gjør seg nok opp.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Jeg trekker fram 6 seinen og 1 shounen, og du klarer å trekke ut den ene shoujo mangaen? Herregud. harhar.gif

Jeg leser ikke så forferdelig mye manga i forhold til anime. Til gjengjeld velger jeg som oftest ut de seriene som folk har rangert høyest (litt av en tillitserklæring, eller hva?), og vegrer meg lite fra de lengre seriene. Har i alt lest nærmere 4000 kapitler i følge MAL. Mistenker at den kalkulatoren deres er litt på jorde, men har sikkert lest Dragonball-serien et par ganger for mange i løpet av min barndom, og den veier jo 500 kapitler i seg selv, hehe. Så det gjør seg nok opp.

Jeg har lest mangaer siden 3 årsiden. Jeg foretrekker mangaer fremfor animer da.

Naruto har nå blitt mye bedre enn før faktisk :) Men bleach har blitt dårligere. Og Hunter X Hunter er fortsatt i hiatus. Men katekyo hitman reborn er faktisk veldig bra. Vi har klart forskjellige smaker i manga siden jeg er mer shounen og du mer seinen :p Men les Hokuto no ken, en klassisk manga du blir ikke skuffet jeg lover :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...