Tortuga Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Plutselig en gang når jeg åpnet youtube, så har alle filmene blitt delt i to av en grønn strek langs mitten. Altså er filmene most sammen og puttet inn i to vinduer slik som det blir vist under. Jeg vet at jeg oppdaterte flash på pc'en i går en gang, men kan ikke huske helt sikkert om jeg hadde dette problemet alleredet før jeg gjorde det eller ikke. Men andre sider som bruker flash player fungerer heller ikke, og jeg får akkurat samme feil der. Så det er nok flash det er noe galt med. Jeg bruker FireFox med NoScript extension, og har ikke oppdatert eller gjort noen forandringer på noen av disse siden sist youtube fungerte normalt. Noen som vet hva jeg skal gjøre? PS. hvis dette er postet på feil sted får dere si ifra. Gjerne med en link til riktig plass. Endret 11. februar 2011 av Tortuga Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Høyre klikk på skjermen, prorties, enable hardware acceleration i suppose. Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Høyre klikk på skjermen, prorties, enable hardware acceleration i suppose. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå