megazibit Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har hatt problem med å kunne klare og spille online på Battlefield Bad Company 2. Når jeg trykker på "Multiplayer", "Quick match"/"Play with friends" å skriver inn E-post og passord kommer det slik som vist på første bilde. Som du også kan se, så er brukeren min stilt på "Adult" på XBOXEN , men registrerte meg på min vanlige E-mail som står riktig fødselsdato. Jeg har prøvd og bytte e-mail på Live Account'en, men funker ikke. Kommer fortsatt samme feilkode. Noen som har samme problem, og/eller vet hva som er løsningen? Skjønner ikke hvorfor EA har noe med hvor gamle folk er, og "bestemmer" at jeg ikke får lov å spille BC2.. De har ingenting med det å gjør, om det er det som er problemet. -Takk Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hadde dette problemet da spillet kom ut, men etter ca. 2 måneder så fungerte det igjen. Jeg husker ikke om jeg gjorde noe for å få det til å fungere. Men du kan prøve dette (svaret jeg fikk fra EA support): Hi, Thank you for contacting EA Technical Support. I apologize for any inconvenience. I understand you are having trouble playing your game online. We will need some more information to help locate the exact issue:- Prior to this issue beginning, were you able to play online? And was there any change to your online setup? That may shed some light on what is causing this difficulty. I would also request you to refresh your online connectivity through Xbox Live. The first thing you can do is to power cycle your modem. This is done by unplugging your modem from the power supply and letting it rest for about 10 to 15 minutes and then plugging it back in. During this time, you can reset your Xbox 360's time and date setting to the 11/15/2005 by following the below given steps. · Press the Xbox Guide button on the controller to enter the Dashboard. · Sign out of Xbox Live by pressing the X button. · Select the System blade. · Select Console Settings and press the A button. · Select Clock and press the A button. · Change the date to 11/15/2005 and press the A button to accept. Combined, these steps may be able to refresh your console's connection to Xbox Live and resolve most, if not all of your connectivity issues. Another thing you can do is to check the ports for Xbox Live. Connection issues typically are caused by one or more ports being blocked by a firewall, router, or even your Internet Service Provider to help maintain security. These ports are the doorways used to send and receive information between your computer and the server. First, try to bypass your router (if you have one) and see if the game can connect. If it does, then it means that the router itself may be blocking the needed ports for the game. If you are still unable to connect, the ports may be blocked directly by your Internet Service Provider. The ports for Xbox Live are below. You may have to configure your router/firewall to have the game's ports open in order to connect to the servers properly. If you do not know how to configure your router, you can contact the manufacturer of the router for proper instructions. If you need to contact your ISP regarding these ports, make sure that they are open for both incoming and outgoing directions: UDP Ports: 88 & 3074 TCP Port: 3074 I hope that this will resolve the situation. If you have any other questions, then by all means feel free to let us know. You can also refer to our extensive Self Help Knowledge base at http://support.ea.com for common technical questions. If there is anything else we can help you with please let us know. Thank you, Sincerely, Kieth Online Customer Support. Electronic Arts Lenke til kommentar
megazibit Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Tusen takk for tilbakemelding, men jeg glemte og si at jeg har en annen bruker der det funker å spille online.. Det er bare DENNE brukeren jeg ikke får til å spille online på BC2, og jeg orker ikke å betale for en ekstra bruker bare for å spille BC2. Så det forklarte vel at jeg tror ikke det har så mye om TCP og UDP med dette, fordi jeg får til og spille med en annen bruker på samme xbox. Hvordan kan jeg kontake EA Support, eller er det Xbox som har noe med dette å gjøre? Jeg har hatt dette probleme så lenge jeg har hatt spillet, og håper på flere svar som KAN hjelpe Endret 12. februar 2011 av megazibit Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Brukte en annen konto til å spille på de to måndene før det fikset seg jeg også. Sjekket vel tilbake jevnlig før det plutselig fungerte. EA Support kan du kontakte på http://support.ea.com/ , men jeg tror du kommert til å få et svar som er ganske likt det jeg fikk. Håper det fikser seg for deg Lenke til kommentar
megazibit Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Du vet når du går til "Multiplayer" og trykker "Quick Match".. Så kommer det en dialog opp der du må bli enig i en "kontrakt" til EA osv. , etter det kommer det opp en boks med Email, skal jeg skrive Live account email, eller den jeg vil bruke??? Og hvordan fikset det seg for deg? Opnet du porter eller hva? Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Tror det er den mailen som er linket til din EA konto du skal skrive inn. 1. Logg deg inn med din EA konto HER. 2. Under "Velg et standardpersona" trykker du på "Legg til persona". 3. Skriv inn ditt Gamertag og trykk på "Legg til persona" Nå tror jeg Gamertaget ditt er linket opp mot din EA konto/serverene til EA. Da er det bare å skrive inn e-posten og passordet i den ruten som kommer opp når du trykker på "Quick Match". Har ingen anelse på om dette vil fungere. Så hvis det ikke gjør det, må du vel enten vente (slik som jeg gjorde det), eller sende en e-post til EA support. Lenke til kommentar
megazibit Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg gjor akkurat som du sa, men det eneste som kom opp var System error. Er ganske lei av dette problemet nå, kjøpte spillet for 8 måneder siden å jeg har hatt dette problemet helt siden da. Jeg har aldri kunnet spille online på min "normale" bruker, og har kontaktet EA flere ganger. Det jeg synst er rart, er at de ikke "vet" hvordan man fikser det, det er jo et så fantastisk spill!! Dette syntest jeg rett og slett er tragisk! Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Da vet jeg rett og slett ikke hva som er feil. Beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå