Xprez Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Hei, di aller fleste har vel hørt om Dropbox som er en genial tjeneste du kan bruke på nettet for å synke filer mellom flere maskiner og dele ting med venner om du vil. Gratis versjonen kommer med 2 gb plass men så har vi referals som vi kan bruke for å rekrutere folk som vil gi oss 250 mb mer plass per person opp til 8 gb ekstra med denne metoden. Så jeg tenkte at vi kunne starte en tråd her med referals og hjelpe hverandre å øke plassen som vi får. Håper at en tråd som dette ikke er i mot noen regler her på forumet Jeg starter her med min og etter hvert som folk hiver seg på så oppretter jeg epost konto som tar 2-4 min (gmail) og hjelper tilbake Referal: *fjernet av moderator* Endret 21. februar 2011 av Runar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Håper at en tråd som dette ikke er i mot noen regler her på forumet Beklager, men: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Flest-klikk_system Flest-klikk system er internettsider hvor man av ulike grunner forsøker å oppnå at flest mulig klikker seg innom. Å linke til slike sider er forbudt på forumet […] Tråden stenges. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg