Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2 med ubrukelig G25 støtte

RMBB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er dessverre samme problemet på PC. Jeg har lett lenge etter en fiks til dødsonen.

Set your wheel rotation to 540 degrees, set the Senstivity to the lowest, no Deadzone and no Speed Effect. it will be better.

Also sadly the only way to get any kind of FFB from it is to turn everything in the Wheel Properties to 100%.

First game I have ever had to use the "canned effects" (Spring, Damper and Centring Spring)

It is fully supported(there are XMB filed for it in the TDU folder) it's just not supported very well at this point. They are aware and it is on the "To Do List" for fixes once they sort out the server stability.

I would love it if a clever member found a way to open those files and for them to make sense as I'm sure they could be tweaked to be much better.

Lenke til kommentar

Rattet mitt går bare 90° hver retning. Jeg har selvfølgelig prøvd å justere deadzone til det laveste. Gjennom Logitech profiler kan jeg se at det er ingen deadzone siden driverne registrerer alle bevegelsene av rattet.

Uansett så gjør guiden du siterer saken litt bedre, men det er fortsatt ikke spillbart selv om dødsonen går fra 45° til 35°.

Får vel bare håpe at det blir fikset snart.

Lenke til kommentar

Rattet mitt går bare 90° hver retning. Jeg har selvfølgelig prøvd å justere deadzone til det laveste. Gjennom Logitech profiler kan jeg se at det er ingen deadzone siden driverne registrerer alle bevegelsene av rattet.

Uansett så gjør guiden du siterer saken litt bedre, men det er fortsatt ikke spillbart selv om dødsonen går fra 45° til 35°.

Får vel bare håpe at det blir fikset snart.

Ok, på mitt ble dødsonen så godt som borte, men kjøre følelsen er fremdeles veldig dårlig.. Så en fix hadde vert fint ja:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...