leif_erikg Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes utseende på Kia generelt har kommet seg noe alvorlig de siste årene. Og at ny Kia Rio er et ganske så godt eksempel på det? Link til artikkel med bilder Lenke til kommentar
rublings Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes utseende på Kia generelt har kommet seg noe alvorlig de siste årene. Og at ny Kia Rio er et ganske så godt eksempel på det? Link til artikkel med bilder Helt enig med deg. Sportage er jo også et veldig godt eksempel på dette, samt at det er en perfekt bil for mange nordmenn. 7 års garanti er jo ikke noe å utsette på heller. Kia kommer mer og mer, og de har begynt å få dreisen på design, motorteknologi og interiør. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) B-segmentet? Betyr det at denne skal konkurrere i Golf-klassen? Endret 11. februar 2011 av ChristR Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg synes utseende på Kia generelt har kommet seg noe alvorlig de siste årene. Og at ny Kia Rio er et ganske så godt eksempel på det? Link til artikkel med bilder Helt enig med deg. Sportage er jo også et veldig godt eksempel på dette, samt at det er en perfekt bil for mange nordmenn. 7 års garanti er jo ikke noe å utsette på heller. Kia kommer mer og mer, og de har begynt å få dreisen på design, motorteknologi og interiør. Jeg husker ikke hvor jeg har hørt det fra, men de skal ha hentet inn en tidligere designer fra VAG, som har tatt seg av utforming og interiør i de senere modellene. 1 Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) B-segmentet? Betyr det at denne skal konkurrere i Golf-klassen? Høres merkelig ut da de allerede har Ceed i den klassen, mulig denne kommer mellom polo og golf sånn størrelse messig? Forøvrig fint at de skal komme med bensinturbo, idag er det stort bare VAG som tilbyr det i mange varianter. Endret 12. februar 2011 av trra Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 B-segmentet? Betyr det at denne skal konkurrere i Golf-klassen? Neida. B-segmentet er småbiler som Polo og Fiesta. Golf-klassen er C-segmentet. Forøvrig fint at de skal komme med bensinturbo, idag er det stort bare VAG som tilbyr det i mange varianter. Tja. BMW, Alfa, Opel, Nissan og Volvo (og mange fler) har jo også bensinturboer. Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Tenkte ikke på de i farta, men er det noen av de som leverer noe mindre enn 1,4 turbo med 140hk? Tenkte først og fremst på de små turbomotorene slik som 1,2TSI med 86\105hk og 1,4 122hk som VAG har. Endret 12. februar 2011 av trra Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Opel har 1,4T med 120 hester. Alfa har 1,4T med 135 hester. Men, nei. Det er ingen jeg kommer på som har noe mindre enn det enda. 1,6-turboer er det derimot en hel haug av. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg husker ikke hvor jeg har hørt det fra, men de skal ha hentet inn en tidligere designer fra VAG, som har tatt seg av utforming og interiør i de senere modellene. Riktig det. Peter Schreyer gikk fra Audi til Kia for noen år siden. Han er vel kanskje mest kjent for å ha vært ansvarlig for Audi TT. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Har nylig sett nye Optima, Rio og Picanto. Tror Rioen kommer til å bli kjempeknall, samme med Optima om den kommer som stasjonsvogn. Picantoen blir litt liten/stusselig for meg. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kia og Hyundai er bra alternativ for de som bare skal ha grei en bil som funker bra. Blir vel litt som asias svar på Skoda. Selv foretrekker jeg Skoda, men det blir vel en smakssak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå