Haawkz Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Det ligger sikkert mange sånne tråder her allerede men skader vel ikke så altfor mye med en til Er syk og må tilbringe helgen hjemme og inne, så trenger noe å se på for å få tiden til å gå. Trenger serier der minst en sesong er ferdig. Serier jeg digger: The Wire Dexter Entourage Sons of Anarchy The Walking Dead True Blood V Burn Notice Californcation Chuck De jeg kommer på ifarta, som dere ser trenger jeg serier der det skjer noe ofte og ikke just drama.. Liker det meste av sjangere, bare ikke bare romantisk eller drama.. Serien må ikke være alt for seriøs og vanskelig å skjønne.. Noen som har noen tips? Takk for svar:) Liker jo seff sitcoms også, men av dette har jeg vel sett det meste som intresserer meg. Endret 11. februar 2011 av Haawkz Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 How I met your mother The bigbang theory Community House Modern Family Breaking bad Prison Break Band of brothers How to make it in america The dudesons in America Top Gear Spartacus - Blood and sand Er de jeg anbefaler utenom de du har sett Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Foruten de Datseua har nevnt vil jeg gjerne legge til Justified, Generation Kill, Il capo dei capi (Corleone) og Spartacus: Gods of the Arena. Gods of the Arena er prequelen til blood and sand som nettopp begynte igjen. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvis jeg hadde en helg og skulle se en serie så ville jeg sett Terriers. Har ingenting med bikkjer å gjøre, men to privatdetektiver som roter seg opp i en sak. Er bare en sesong, men gjør ikke så mye det, fordi vi fikk den ene fantastiske sesongen Lenke til kommentar
......... Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 How I Met Your Mother The Big Bang Theory Lost Supernatural Prison Break Bored To Death! Two and a Half Men The Simpsons South Park Smallville Twin Peaks The Office Heroes Flash Forward Eastbound and Down Breaking Bad House The O.C. Jericho Kyle XY Harper's Island Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Du trenger bare Oz. Det er en fengselsserie satt til et eksperimentelt fengsel, så logisk nok er det både drama og mye action. Det kan være litt brutalt til tider, men det har da aldri skadet noen. Det er mange kjente fjes fra blandt annet Lost og Fringe med, noe som drar den opp en del. Ikke at den trengte det. Det ble bare seks sesonger, men alle er knallgode for å si det mildt. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Du trenger bare Oz. Det er en fengselsserie satt til et eksperimentelt fengsel, så logisk nok er det både drama og mye action. Det kan være litt brutalt til tider, men det har da aldri skadet noen. Det er mange kjente fjes fra blandt annet Lost og Fringe med, noe som drar den opp en del. Ikke at den trengte det. Det ble bare seks sesonger, men alle er knallgode for å si det mildt. funny seriesmak du har og ikke helt oppdatert. "bare 6 sesonger" "kjente fjes fra Lost og Fringe drar opp en del". Hvis en serie har mer en 6 sesonger så er den høyst sannsynlig veldig svak på slutten. Ytterst få sesonger har kvalitet utover 4-6 sesonger, så "bare 6 sesonger" for en drama serie er faktisk veldig mye. Lost og Fringe har kjente fjes fra OZ, ikke motsatt. Siste sesong av OZ var sendt før filmingen av piloten til Lost startet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja, det var "bare 6 sesonger", og jeg syntes de holdt en svært bra kvalitet hele veien helt til siste slutt. Akkurat som Seinfeld sluttet de når de var på topp, ikke etter at de hadde nådd toppen og begynt å falle. Og ja, jeg mener det er kjente fjes fra Lost og Fringe. Det har ingenting å si hva som kom først. Når man sitter og ser Oz ser man flere folk man kjenner igjen fra blandt annet Lost og Fringe. Det betyr ikke at Lost og Fringe ikke har kjente fjes fra Oz. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja, det var "bare 6 sesonger", og jeg syntes de holdt en svært bra kvalitet hele veien helt til siste slutt. Akkurat som Seinfeld sluttet de når de var på topp, ikke etter at de hadde nådd toppen og begynt å falle. Og ja, jeg mener det er kjente fjes fra Lost og Fringe. Det har ingenting å si hva som kom først. Når man sitter og ser Oz ser man flere folk man kjenner igjen fra blandt annet Lost og Fringe. Det betyr ikke at Lost og Fringe ikke har kjente fjes fra Oz. Ok, så serien Friends har et kjent fjes fra serien "Joey" ? Nemlig Matt Le Blanc? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå