Gå til innhold

Anbefal meg en ny serie

Anbefalte innlegg

Det ligger sikkert mange sånne tråder her allerede men skader vel ikke så altfor mye med en til

Er syk og må tilbringe helgen hjemme og inne, så trenger noe å se på for å få tiden til å gå.

Trenger serier der minst en sesong er ferdig.

Serier jeg digger:

The Wire

Dexter

Entourage

Sons of Anarchy

The Walking Dead

True Blood

V

Burn Notice

Californcation

Chuck

De jeg kommer på ifarta, som dere ser trenger jeg serier der det skjer noe ofte og ikke just drama..

Liker det meste av sjangere, bare ikke bare romantisk eller drama.. Serien må ikke være alt for seriøs og vanskelig å skjønne..

Noen som har noen tips?

Takk for svar:)

Liker jo seff sitcoms også, men av dette har jeg vel sett det meste som intresserer meg.

Endret av Haawkz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger bare Oz. Det er en fengselsserie satt til et eksperimentelt fengsel, så logisk nok er det både drama og mye action. Det kan være litt brutalt til tider, men det har da aldri skadet noen. :) Det er mange kjente fjes fra blandt annet Lost og Fringe med, noe som drar den opp en del. Ikke at den trengte det. Det ble bare seks sesonger, men alle er knallgode for å si det mildt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du trenger bare Oz. Det er en fengselsserie satt til et eksperimentelt fengsel, så logisk nok er det både drama og mye action. Det kan være litt brutalt til tider, men det har da aldri skadet noen. :) Det er mange kjente fjes fra blandt annet Lost og Fringe med, noe som drar den opp en del. Ikke at den trengte det. Det ble bare seks sesonger, men alle er knallgode for å si det mildt.

funny seriesmak du har og ikke helt oppdatert.

"bare 6 sesonger"

"kjente fjes fra Lost og Fringe drar opp en del".

Hvis en serie har mer en 6 sesonger så er den høyst sannsynlig veldig svak på slutten. Ytterst få sesonger har kvalitet utover 4-6 sesonger, så "bare 6 sesonger" for en drama serie er faktisk veldig mye.

Lost og Fringe har kjente fjes fra OZ, ikke motsatt. Siste sesong av OZ var sendt før filmingen av piloten til Lost startet.

Lenke til kommentar

Ja, det var "bare 6 sesonger", og jeg syntes de holdt en svært bra kvalitet hele veien helt til siste slutt. Akkurat som Seinfeld sluttet de når de var på topp, ikke etter at de hadde nådd toppen og begynt å falle. Og ja, jeg mener det er kjente fjes fra Lost og Fringe. Det har ingenting å si hva som kom først. Når man sitter og ser Oz ser man flere folk man kjenner igjen fra blandt annet Lost og Fringe. Det betyr ikke at Lost og Fringe ikke har kjente fjes fra Oz.

Lenke til kommentar

Ja, det var "bare 6 sesonger", og jeg syntes de holdt en svært bra kvalitet hele veien helt til siste slutt. Akkurat som Seinfeld sluttet de når de var på topp, ikke etter at de hadde nådd toppen og begynt å falle. Og ja, jeg mener det er kjente fjes fra Lost og Fringe. Det har ingenting å si hva som kom først. Når man sitter og ser Oz ser man flere folk man kjenner igjen fra blandt annet Lost og Fringe. Det betyr ikke at Lost og Fringe ikke har kjente fjes fra Oz.

Ok, så serien Friends har et kjent fjes fra serien "Joey" ? Nemlig Matt Le Blanc?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...