Gå til innhold

Hvor får jeg tak i DENNE frakken?


Anbefalte innlegg

Ull og kasjmir .. Sikker 1% kasjmir, 30% ull og 69% polyester.

Mr. Lid: I utgangspunktet riktig, men jeg har faktisk hatt usannsynlig gode opplevelse med noen produkter fra denne type selgere, bl.a. en trench. Men det er klart det er en risikosport, har gått på noen smeller også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ull og kasjmir .. Sikker 1% kasjmir, 30% ull og 69% polyester.

In our Italian Wool & Cashmere range, the percentage is 65% Wool, 10% Cashmere & 15% Polyfibres for the inside of the coat so sensitive skin is not irritated by the coat.

 

Veldig billig, frakten er nesten dyrere(...)

En god huskeregel her i livet er; du får det du betaler for!

Man finner ofte gode kjøp i livet!

Lenke til kommentar

Ull og kasjmir .. Sikker 1% kasjmir, 30% ull og 69% polyester.

In our Italian Wool & Cashmere range, the percentage is 65% Wool, 10% Cashmere & 15% Polyfibres for the inside of the coat so sensitive skin is not irritated by the coat.

 

Er jeg blind, eller er det en annen logisk forklaring for at jeg ikke greide å finne den informasjonen?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Ull og kasjmir .. Sikker 1% kasjmir, 30% ull og 69% polyester.

In our Italian Wool & Cashmere range, the percentage is 65% Wool, 10% Cashmere & 15% Polyfibres for the inside of the coat so sensitive skin is not irritated by the coat.

 

Og de siste ti prosentene er hva?

Lenke til kommentar

Ull og kasjmir .. Sikker 1% kasjmir, 30% ull og 69% polyester.

In our Italian Wool & Cashmere range, the percentage is 65% Wool, 10% Cashmere & 15% Polyfibres for the inside of the coat so sensitive skin is not irritated by the coat.

 

Og de siste ti prosentene er hva?

:ph34r:

Lenke til kommentar

Ull og kasjmir .. Sikker 1% kasjmir, 30% ull og 69% polyester.

In our Italian Wool & Cashmere range, the percentage is 65% Wool, 10% Cashmere & 15% Polyfibres for the inside of the coat so sensitive skin is not irritated by the coat.

 

Og de siste ti prosentene er hva?

:ph34r:

 

Om det viser seg at de siste ti prosentene faktisk er ninja, skal jeg kjøpe to av dem.

Lenke til kommentar

Det er en grå duffle coat. Duffle coats har de alltid på velassorterte herrebutikker. Dersom du absolutt eksakt den samme som du har sett på Gossip Girl er du en løk. Hvis ikke, sjekk ut Gunnar Øye, Ferner, Tatler, 4men, etc.

 

Finner dessverre ikke logikken i den. Hvis man vil ha noe, så.. finn et alternativ istedetfor? Pft.

 

Ellers takk for tipset om butikkene; har aldri hørt om dem før!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...