Misoxeny Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Skal søke ingeniørutdanning til neste år, og da søker man vel via Samordna opptak. Hvordan fungerer dette? Hvis jeg søker på f.eks HiB og HiO og kommer inn begge stedene, kan jeg da velge eller er det slik som Vigo at man setter opp første og andrevalg? Blir isåfall utrolig problematisk med tanke på å kunne velge samme sted som venner slik at man kan bo sammen osv. Takker for all info. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Du setter opp prioriteringer og de sjekker ikke mer etter at du kommer inn på en av dem. Dvs, kommer funn på 1. så sjekkes det ikke om du kommer inn på de andre Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Meh, var det jeg fryktet. Ganske idiotisk opplegg tbh, menmen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Nei, mye mer effektivt. Tenk på alle de som måtte ha ventet LENGE på svar når man først måtte ha ventet på at de skulle bestemme seg alle de som får opptil 10 tilbud... Mye mer teit å være så avhengig av vennene sine at man ikke kan flytte uten, tbh... Lenke til kommentar
swanky Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Meh, var det jeg fryktet. Ganske idiotisk opplegg tbh, menmen. Det er derfor de kaller det "samordna"... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå