interect Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Sup? Har lagd meg ny pc, men vil vite først hva dere på foraene sier! Her er lista: listeliste Lenke til kommentar
interect Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Ingen som har noe de skulle ha sagt? Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Du har valgt ramkit med 2 brikker, systemet er ellers ment for triple channel. Bare å skifte til 3x2GB det:p Ellers så ting greit ut, rent bortsett fra at jeg synes folk flest legger altfor lite i skjerm. Lenke til kommentar
interect Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Du har valgt ramkit med 2 brikker, systemet er ellers ment for triple channel. Bare å skifte til 3x2GB det:p Ellers så ting greit ut, rent bortsett fra at jeg synes folk flest legger altfor lite i skjerm. Se det! Bytta til Corsair Dominator-brikker Prisen gikk litt opp, men det får lommeboka bare tåle! Først og fremst må jeg få solgt gamer'n min nå; http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26601408 Bare for å reklamere litt, hehe Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Får vel aldri solgt den pc'en til den prisen.. Du burde ihvertfall gå ned en del hvis ikke du møter på noen mindre datakyndige personer da som ikke har peil .. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Chieftec Nitro? Blææh! Når du først skal legge så mye penger i en PC, kan du vel også kjøpe en kvalitets strømforsyning? Aka Corsair o.l? Lenke til kommentar
interect Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Får vel aldri solgt den pc'en til den prisen.. Du burde ihvertfall gå ned en del hvis ikke du møter på noen mindre datakyndige personer da som ikke har peil .. Er fullt klar over dette, og har allerede møtt på et par Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå