Leoron Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 en annen ting RoXxW|LLe hvorfor (boxed) cpu.. Den koster jo over 500 ekstra på komplett. Hva følger med ekstra i boxed? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 rettelse. den koster litt over 200 mer. Men hva følger med av snadder? Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Kabinett : Konge kabinett, du er helldig om du får ett.Harddisk: 200 GB Harddisk, meget praktisk valg Lydkort: Personlig liker jeg SBPro 2, men jeg fant dette Hovedkort: Praktisk, og har det meste Minne: 2 GB RAM, holder til neste år det Skjem: LCD fordi: fin å se på, god å ta på, tar liten plass, lettere å få kjæreste,passer kabinettet, krever strøm og er fargeskjerm Skjermkort: Du e stinn? Serial ATA: Kun det beste er godt nok. Dette er hva jeg ville valgt, om jeg hadde hatt dine penger. Skulle ønske jeg hadde vært flinkere med å sette opp en PC til rett økonomi... Konge! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 en annen ting RoXxW|LLehvorfor (boxed) cpu.. Den koster jo over 500 ekstra på komplett. Hva følger med ekstra i boxed? En vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå