bikobiko123 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 hei. Har kjøpt et ny d-link modem, og skal bruke det isteden for det gamle speedlink modemet. Problemet er at jeg ikke får koblet det opp til internett. er det noe jeg burde vite? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvis du legger til hvilken nettleverandør du har, blir det litt lettere for folk å finne ut hvilke instillinger du skal bruke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 En slik post med så lite info, er umulig å tolke. Det blir som å skrive; jeg har en blå Opel som ikke starter, er det noe jeg burde vite? Lenke til kommentar
bikobiko123 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 har telenor Lenke til kommentar
reiras Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) har telenor Du kan begynne med å legge inn, DHCP og PPPoE, dvs. brukernavn og passord som Telenor gav deg i det tilsendte brevet, ellers får du ikke logget deg inn på Telenor's ADSL. Du må oppgi hvilken type d-link du har for å få mer hjelp her. Du kan og prøve Telenorhjelpen Endret 12. februar 2011 av reiras Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå