Gå til innhold

Div iphone 3gs problemer - noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Jeg ble den heldige eller muligens uheldige eieren av en Iphone 3gs julen 2009. I utgangspunktet er telefonen perfekt for meg, den er lett å bruke og er svært oversiktlig. Men jeg har fortsatt en del problemer som jeg ikke har fått løst, selv om jeg har hatt telefonen i 1 år nå.

Jeg bruker Thunderbird med lightning kalender på min pc. Jeg får ikke til å synkronisere lightning kalenderen med iphone kalenderen. Har forsøkt å gjøre dette via google kalender, men får ikke det til å fungere heller. Jeg har Outlook 2007 på maskinen, men lisensen er ikke min så jeg sluttet å bruke den for 2 år siden og jeg har ikke lyst til å kjøpe egen lisens, derfor bruker jeg Thunderbird.

Kan noen hjelpe meg sånn at jeg kun har 1 kalender på min iphone og at denne blir synkronisert med Thunderbird lightning kalenderen daglig uten problemer?

Jeg kan heller ikke motta sånne morro mms meldinger som alle sender ut til jul o.l. Den siste morro mms meldingen jeg fikk besto av 4 deler: Overskrift, bevegelig animasjons bilde, lydfil og melding og da forsvinner jo hele poenget med slike meldinger :( Om noen sender meg ett videoklipp med lyd så fungerer det uten problemer, jeg mottar også bilder uten problemer. Har forsøkt å søke etter løsninger, har forsøkt å endre innstillingene osv, men ingenting har fungert.

Noen som kan hjelpe??

Savner også muligheten til å personliggjøre telefonen og applikasjonene/programvaren slik at de passer MEG.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har forsøkt å gjøre dette via google kalender, men får ikke det til å fungere heller.

jeg bruker kun google kalender, men synking fungerer uten problem. la til gmailkontoen under innstillinger -> mail,kontakter,kalendre etc, og hooket av for synking av kalendre. det eneste du ikke kan gjøre er toveis synking av kontaktene dine, du kan kun hente kontakter fra google, ikke andre veien. thunderbird har jeg aldri brukt. er ikke det en "død" teknologi?

Savner også muligheten til å personliggjøre telefonen og applikasjonene/programvaren slik at de passer MEG.

personliggjøring er feil ting å gjøre i min mening. apples produkter er enkle å bruke nettopp fordi de skreller vekk mulighetene for brukere til å gjøre interfacet ugjennkjennelig. noen mener dette er lite brukervennlig, men de har gått glipp av de fleste timene i interfacedesign.

hvis du liker dette er android tingen for deg, men ikke klag om du finner ut at du kaster bort mye tid på mikking. noen bruker mobilen som verktøy og vil ha noe som virker, apple har forstått dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...