AMD-guru #1 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 jeg skal ha ny skjerm, og tenkte at det hadde vert nice med LCD, men hvilken. jeg har sett litt på disse: Hercules 17" LCD Prophetview 920DVi pris: 5600 Samsung 19" LCD Syncmaster 191T TCO99 pris: 6400 Eizo 17" LCD FlexScan L565 TCO-99 Grå pris: 5900 noen som har hatt erfaringer med noen av disse skjermene? takker for alle svar Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har akkurat fått Samsungen og må si at jeg er rimelig fornøyd med den. Jeg har prøvd en del LCD skjermer i det siste, og dette er den beste. Bra kontrast, men ikke like bra som en god CRT. Litt ghosting i raske FPS spill. Helt fantastisk i generell windows bruk. Samt at bildeflaten er stooooooor Vesentlig større enn en 19" CRT. Kan trygt anbefales, med mindre du spiller mye FPS spill. Samsung 192T er rett rundt hjørnet. Anandtech har testet den. Hvis prisen blir den samme, så er det kanskje verd å vente litt til den kommer til Norge. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Go..Samsung Har selv 191T og er storfornøyd, bruker PC`en mest til spill kjøp sort eller sølv Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kjøp heller en Hansol 19" H950 DVI til bare 5267 kr hos PC-utstyr. De hadde ikke bilde av den, men det finner du hos hansol Spesifikasjonene ser også meget bra ut, så jeg tror dette er et knall-kjøp. På Komplett sier de det følger med både VGA og DVI kabel i pakken. (Noe som sikkert gjelder PCutstyr også siden komplett aldri bruker å legge med ekstrautstyr i pakkene) Lenke til kommentar
Palpantine Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Samsung 172T! Sjekk litt tester på den rundt omkring, den har vunnet det meste. Har den selv, og er STORFORNØYD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå