FBI21 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Til de over meg: Bare vås og tull hvert eneste ord dere skriver synes jeg. Men sånne som dere klarer vel ikke å skrive forståelig nok, jeg gidder ikke å nevne noe mer. Om jeg fortsatt liker cola, så kan ikke dere prøve å få meg til å like kaffe. Samme gjelder nettlesere og alt annet. Drikkevarer kan ikke akuratt sammenliknes med nettlesere. Koppen trenger ikke være kompatibel med kaffien. Med nettlesere går det mer på sikkerhet, og at nettleseren din skal kunne lese hva andre har kodet og noe sånt. 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Kinz: Ok. Endret 17. februar 2011 av JohndoeMAKT 3 Lenke til kommentar
Del Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Teknologisk idealisme er muligens det mest plagsomme som finnes, og hovedgrunnen til at jeg nesten ikke benytter offentlige forum lengre. Du burde lese din egen signatur en gang til før du sier slikt. En verden uten idealisme er en svært lite hyggelig plass. Du burde heller være takknemlig. Eneste grunnen til at MS endelig begynte å bruke sine monopolpenger på ie var at noen idealister ga dem konkurranse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå