Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj... dette syns jeg hørtes ut som en litt stiv pris... Nå er jeg som legmann å regne, men så vidt jeg husker tar det kun 12-bits lyd, har 1CCD og ble vel aldri noen særlig fulltreffer fra Sony. Hadde det vært storebroren, VX1000, hadde det nok vært en bedre deal. VX700 var et dyrt kamera, og jeg vil tro eieren ønsker å få noe igjen for det...

Jeg tror jeg i alle fall ville forhørt meg hos noen som selger videoutstyr (f.eks. VideoUtstyr) for et par råd. Ellers er du til den prisen ikke langt unna gode, billige kameraer fra f.eks. Panasonic eller Canon.

/Øystein

Lenke til kommentar

Jepp, VX700 var svinedyrt når det kom, men det ble aldri den store suksessen. Det var vanskelig å selge, selv på tilbudspris. Nye og bedre (dvs omtrent like bra, men mye mindre og nettere) kamera tok ganske kjapt over for VX700. Linsa var så vidt jeg vet av god kvalitet, men resten av kameraet er mer på det jevne. Husker det som en ganske stor forskjell på VX1000 og VX700, selv om prisforskjellen ikke var så stor. Vanskelig å si om dette er en ok pris, du får jo ikke rare linsene i denne prisklassen, men det høres litt drøyt ut. Ville nok ikke gitt mer enn 4000,- under forutsetning at kameraet ikke har vært brukt så mye. Husk at dv-maskineriet utsettes for mye slitasje, og at dette begynner å bli et gammelt kamera. Du skal ikke se bort fra bytte av motorer/hoder og liknende dersom kameraet har gjort unna endel filmer. Finnes det deler lenger? Husk at det har skjedd mye på kamerafronten siden 1995. Husker du hvordan en datamaskin så ut i 1995?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...